IBM-Lego megállapodás az igény szerinti infrastruktúra kialakításáról

forrás Prim Online, 2003. augusztus 23. 15:02
[smallimage 1 left] Az IBM megállapodást kötött a piacvezető dán játékgyártóval, a Legóval. A két cég együttműködésének központi elemét az IBM igény szerint bővíthető e-business megoldásai képezik, melyek alkalmazásával nagymértékben csökkenthetők a Lego Company informatikai infrastruktúrájának üzemeltetési költségei, illetve amelyekkel az infrastruktúra kapacitása mindig az üzleti igényekhez igazítható, követve az időszakos csúcsokat.
Alacsonyabb költségekre és nagyobb termelékenységre törekedve a Lego egy több mint 220 HP és Compaq szerverből álló informatikai rendszert fog egy teljesen integrált és nyílt infrastruktúrába összevonni, amely az IBM Unix eServer pSeries p690 és p650, eServer xSeries x440 és IBM Shark Storage SAN szervereire épül. A megállapodás a Tivoli Storage Manager szoftver bevezetésére is kiterjed. Az IBM megoldásával nemcsak egyhetedére csökken a szerverek száma, de a számítási és tárolási kapacitás üzleti igényeket és prioritásokat követő dinamikus bővítésének és áthelyezésének lehetősége révén az üzleti folyamatok is sokkal rugalmasabban támogathatók a korábbinál. A Lego Company a teljes költségek töredékéért vásárolhatott teljesen konfigurált szervereket és tárolórendszereket, így bármikor újabb erőforrásokat helyezhet üzembe, illetve ezeket bármikor le is állíthatja, ami nem kevésbé fontos szempont. Az ajánlat az IBM „ahogy nő, úgy fizet" stratégiájának része.

A Lego Company, mely a világ első tíz játékgyártója között az egyetlen európai, egy hihetetlenül dinamikus piac egyik szereplője, amelyen a termékek iránti kereslet alakulását szélsőséges szezonális csúcsok jellemzik (például karácsonyi vásárlási láz és nagyméretű marketingakciók). Új, rugalmas rendszerével a cég könnyebben indíthatja el új projektjeit, és azok életképességét is új rendszerekre fordított jelentősebb beruházások nélkül tesztelheti.
Kulcsszavak: IBM Lego

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat

Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.

2024. november 22. 14:58

A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán

A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.

2024. november 22. 13:17

Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz

Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére. 

2024. november 22. 11:39

A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai

Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.

2024. november 22. 10:15

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01