A Sun Microsystems alelnöke Magyarországon
Az elnökhelyettes közölte: a Sun stratégiája különbözik mind az ismert IBM stratégiától, mind pedig a DEL-nél alkalmazott elképzelésektől. A Sun egy harmadik utat követ, a felhasználók számára szeretné a számítástechnikai alkalmazások használatát a jelenleginél is könnyebbé tenni.
Az MTI kérdésére Szkurka János, a Sun Microsystems marketing igazgatója elmondta: a Sun Microsystems Kft. az elmúlt pénzügyi évben, amely 2002. július 1-től 2003. június 30-ig tartott dollárban számítva mintegy 52 százalékkal növelte bevételét.
Az elmúlt pénzügyi évben a bevétel-növekedést elsősorban az okozta, hogy egy év alatt meg tudták háromszorozni a Sun ONE szoftverek eladását. A társaság bevételének 49 százalékát telekommunikációs, 7 százalékát az energia-közmű iparágból, 10 százalékát a pénzügyi szektorból, 9 százalékát az oktatásból, 22 százalékát pedig a kormányzati szervezetektől realizálja. A marketing igazgató ugyanakkor utalt arra, hogy az anyavállalati szabályok miatt a magyar leányvállalat árbevételét és nyereségét nem közölheti.
Kapcsolódó cikkek
- Sun díjak a hazai partnervállalatoknak
- Környezetbarát vékonykliens rendszer a Fővárosi Bíróságon
- Az Apple-t választotta a Sun Microsystems
- Már a határidős indexeket is a Yahoo és a Sun húzza felfelé
- Új biztonsági funkciók a Solaris 10 Update 3-ban
- Az Avnet megvásárolta a vezető Sun disztribútort, az Access Distribution-t
- Sun bérszerverek az Interware Szerver Hotelben
- Változik a Sun partnerprogramja
- A Sun felvásárolta a jogosultságkezeléssel foglalkozó Neogent-et
- Sun Microsystems - 15 százalékkal nagyobb árbevétel
Pályaorientációs nap volt a Széchenyi-egyetemen
Pályaorientációs nap keretében érkeztek általános iskolások a győri Széchenyi István Egyetemre, ahol laborlátogatásokon, előadásokon, kreatív foglalkozásokon, sőt kínai nyelvórán is részt vehettek. A jelentős érdeklődés miatt az intézmény komplex szolgáltatáscsomagot állított össze, amelyre iskolai csoportok jelentkezhetnek, akár egy osztálykirándulás tartalmas programjaként.
A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at
A HONOR Magic V3 felkerült a TIME 2024 legjobb találmányait tartalmazó éves listájára, amely a legkülönlegesebb, az életünket megváltoztató innovációkat mutatja be számos területen, többek között az egészségügy, az AI és a zöld energia terén.
Ezt tudja az OMODA autók gyártója, a Chery Group új akkumulátor-technológiája
Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.
A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at
A HONOR Magic V3 felkerült a TIME 2024 legjobb találmányait tartalmazó éves listájára, amely a legkülönlegesebb, az életünket megváltoztató innovációkat mutatja be számos területen, többek között az egészségügy, az AI és a zöld energia terén.
Felmérés: a hollandiai szervezetek negyede nincs felkészülve kibertámadásra
Hollandiában a közepes és nagyvállalatok negyede nincs felkészülve egy esetleges kibertámadásra – jelentette hétfőn az NLTimes című holland hírportál a KPN holland távközlési vállalat megrendelésére készült felmérésre hivatkozva, amelyben kiemelik az egészségügyi szektor veszélyeztetettségét is.