A Sharp jelentős növekedést lát az LCD TV piacon
Az LCD kijelzőre épülő lapos televíziók piacát jelenleg a Sharp, illetve a dél-koreai Samsung Electronics vezeti. A közelmúltban azonban három, a Sharpnál jóval nagyobb elektronikai óriás, a japán Sony és Matsushita, valamint a holland Philips jelentették be, hogy egyenként 25 - 30 százalékos részesedést kívánnak szerezni az LCD TV-k növekvő piacán.
"Nem áltatjuk magunkat azzal, hogy megőrizhetjük jelenlegi, igen magas piaci részesedésünket, de a piac robbanásszerű növekedésével a mi bevételeink is erőteljesen fel fognak lendülni" - mondta Katsuhiko Machida, a Sharp elnöke.
A Sharp korán vezető szerephez jutott az LCD TV-k piacán, mivel a társaság 1998-ben arra a megállapításra jutott, hogy a nagyobb riválisokkal csak akkor maradhat versenyben, ha a legmodernebb készülékeket kínálja a piacon.
A japán társaság piaci részesedése már az idei évben is csökkenni fog az LCD televíziók piacán. A Sharp eladásai a szegmensben azonban így is 70 százalékkal fognak növekedni 2003-ban, ami mintegy 1,5 millió LCD TV eladását jelenti. A piac egésze az idei évben 123 százalékos növekedés mellett mintegy 3 millió készüléket fog kitenni.
Kapcsolódó cikkek
- Sharp 65 hüvelykes monitor
- Sharp: Új, 65 hüvelykes LCD monitor
- 108"-es Sharp LCD-TV a CES-en
- A Sharp közel 200 millió eurós lengyelországi fejlesztést tervez
- Különféle TFT-LCD technológiák a Samsungtól
- Sharp LCD kétszeres HD-felbontással
- Sharp LCD képernyő több mint négyszeres HD felbontással
- Új LED-es és teljes HD felbontású Samsung LCD TV-k
- Sharp és Sony 52 hüvelykes LCD TV-k
- HD TV-k a Telefunkentől
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.