Kovács Kálmán "KOR-szerű" programokról Tihanyban
Internet Hungary 2003
változásait értékelő- beszédével megkezdődött Tihanyban az Internet
Hungary két napos konferencia keddi programja. A szakminiszter szerint
az elmúlt egy esztendőben szemléletváltás következett be az internet
megítélését illetően, a világhálóval kapcsolatos attitűdök javultak.
Az IHM vezetője az elmúlt év örömteli fordulata után a kihívásokról is beszélt. Megfogalmazása szerint a parlament előtt fekvő Elektronikus Hírközlési Törvény (EHT) mindenekelőtt a fogyasztókat helyezi középpontba azáltal, hogy igazi versenyt teremt a távközlési piacon.
Megemlítette, hogy a kormány nemrégiben hirdetette meg a Közháló programot, mely lehetővé teszi, hogy az ország valamennyi közintézménye széles sávú kapcsolattal rendelkezzen.
Az informatikai miniszter kitért rá, hogy az IHM irányításával kidolgozott Magyar Információs Társadalom Stratégia (MITS) és az ahhoz kapcsolódó ágazati stratégiák elkészültek.- A programok jelentős mértékben járulnak hozzá ahhoz, hogy az internethasználat növekedésének lendülete tovább erősödjön, Magyarország versenyképessége javuljon - zárta mondandóját Kovács Kálmán, aki mindezt a jövő évi európai uniós csatlakozásunk miatt különösen jelentősnek tartja.
Kapcsolódó cikkek
- Az internetes üzlet a megoldás a megszorítások idején
- Civilek a hírgyártásban - Internet Hungary 2006
- Tőzsde helyett akvizíció - Internet Hungary 2006
- A lakosság 89 százaléka elérheti a széles sávot
- Internet Hungary 2006 a web 2.0 üzleti modellekről
- A szélessáv terjedése fontos versenyképességi tényező
- Szakmai konferencia és ingyenes programok a szélessáv jegyében
- Infokommunikációs csúcstalálkozó Budapesten
- Internet Hungary 2005 - A fejlődés nem lassul le
- 6. Internet Hungary: Bizonyítanak az internetes üzleti modellek
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
MyPhoneExplorer 2.2.0
Android mobiltelefonokhoz alkalmazható szinkronizáló program. Telefonkönyv, SMS, híváslista, naptár, üzenetek és hasonló feladatok ellátására szolgáló kitűnő alkalmazás, ami Outlook Express és Thunderbird címjegyzék támogatással is rendelkezik.
Battery Monitor 10.4
A kis alkalmazás számos hasznos információt szolgáltat az akkumulátorunk aktuális állapotáról. Többek között hangjelzéssel figyelmeztet, ha a töltési szint kritikusra csökken, vagy ha elérte a maximális szintet.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
A dolgozók 83%-a szerint a mesterséges intelligencia javítja munkája hatékonyságát
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.