Amerikában a LG vezeti a mobiltelefon-piacot
Az LG Electronics (LGE) agresszív márkamarketingjének és
mobiltelefonjai „nagy távolságra történő” exportjának is köszönhető,
hogy mára az USA-ban vezeti a mobiltelefon-piacot. A vállalat megkapta
a legnagyobb fogyasztói elégedettségi indexet is – számol be október
26-i felmérésében a J. D. Power and Associates.
Az ügynökség jelentése kitér arra is, hogy 2003 első félévében az LGE agresszív sportmarketing, illetve régióspecifikus marketing kampányának köszönhetően az USA lakosságának jelentős része megismerte és megkedvelte a vállalat termékeit.
James Kim az LGE Telecommunication Equipment & Handset Company képviseletében elmondta, hogy „büszkeséggel tölt el bennünk, hogy az LGE vezeti az USA-ban a fogyasztói megelégedettségi indexet. Ez az elismerés tovább ösztönöz minket arra, hogy máshol is tovább folytassunk marketingstratégiánkat, hogy a világ minden földrészén elnyerjük a fogyasztók kegyeit.”
Kapcsolódó cikkek
- LG Google csokoládé telefon
- Összefogás után per: az LG beperelte a Hitachit
- Microsoft-LG szabadalom-engedélyezési megállapodás
- Moszkvában debütált a kompakt LG Shine telefon
- Megérkezett Európába az LG Shine telefon
- 100 dolláros LG 3G mobiltelefon
- LG Prada KE850 - iPhone szerű mobiltelefon
- Újabb LG DMB telefon
- LG - Prada együttműködés: csúcstechnológia és avantgárd
- 21 iF Design díjat kapott az LG
Galaxy AI: Mesterséges intelligencia a csuklódon és a füledben
A Samsung legújabb okoseszközeiben kulcsfontosságú szerepet tulajdonít a mesterséges intelligenciának (AI). A Galaxy AI egy olyan, a mindennapokat támogató intelligens technológia, amely a felhasználói igényekhez alkalmazkodik, egyaránt a fitnesz, az egészségmegőrzés és a kommunikáció területén. Az új Galaxy Watch7 és Watch Ultra okosórák, valamint a Galaxy Buds3 és Buds3 Pro fülhallgatók a vállalat első olyan viselhető eszközei, amelyeken a Galaxy AI átfogóbb, személyre szabottabb élményt nyújthat. A mesterséges intelligencia a korábbi funkciókat még színvonalasabbá teszi, miközben számos új szolgáltatást is kínál.
A HONOR Magic V3 elsőként kapja meg az AI-alapú MagicOS 9.0 frissítést
A HONOR bejelentette a MagicOS 9.0 hivatalos frissítési ütemtervét. A MagicOS 9.0 hivatalos verziója* először a HONOR Magic V3 készüléken lesz elérhető Európában decembertől. Az iparág első, minden szituációhoz személyre szabott AI operációs rendszereként a felhasználói élmény sokkal jobb lesz, beleértve a továbbfejlesztett AI funkciókat, az optimalizált ember-gép interakciót és még több személyes AI élményt.
AI fotogrammetriával bővült az Artec Studio 19
A professzionális 3D szkenner megoldásokat gyártó Artec 3D bemutatta az Artec Studio, átfogó 3D szkennelő, adatfeldolgozó, reverse engineering és minőségellenőrzési célszoftver legújabb verzióját. Az AS19-et többek között széleskörű szkenner-integrációval, nagyobb teljesítménnyel és mesterséges intelligencia alapú fotogrammetriával fejlesztették, hogy még jobban megfeleljen a különböző iparágakból érkező szakemberek igényeinek. A szoftver egyik legizgalmasabb újítása, hogy már nemcsak 3D szkenek, de fényképek és videófelvételek alapján is képes 3D modellek létrehozására.
HMD: A szülők fele szerint megváltozott a gyerekük személyisége a telefonhasználattól
A HMD friss kutatásai szerint az okostelefonok negatívan hatnak a fiatalokra. A szülők háromnegyede aggódik a telefonhasználat miatt, és több mint fele úgy érzi, túl korán vásárolt okostelefont a gyerekének. A fiatalok harmada megerősítette, hogy valóban hajlamosabb a szorongásra, amióta telefont használ, de azt is bevallották, hogy túl sok időt töltenek a közösségi médiában.
Ezekből a nyomtatókból 100 millió darabot adott el az Epson
A Seiko Epson Corporation (TSE: 6724, „Epson”) 2010 októberében indította útjára első nagy kapacitású tintatartályos tintasugaras nyomtatóját Indonéziában. 2024-re ezeket a nyomtatókat mintegy 170 országban és régióban értékesítették. Az Epson nagy kapacitású tintatartályos nyomtatóinak összesített globális értékesítése mára meghaladta a 100 millió darabot.