IBM: express termékportfólió középvállalatoknak
Az IBM a középvállalatok irányába terjeszti ki express portfólióját, olyan speciális árfekvésű és tervezésű termékekkel, melyek az igényalapú számítástechnika integrációs és információkezelési igényeit veszik célba.
Az IBM arra számít, hogy középvállalati ügyfelei az e-business „integrációs” szakaszában évente 100 milliárd US dollárt fognak költeni integrációs technológiákra és szolgáltatásokra az elkövetkező 3 évben.
100 ISV Advantage partner
A világ több mint 100 független szoftvergyártója csatlakozott az IBM ISV Advantage programjához, ami jelentős mérföldkő a cég azon törekvésében, hogy testre szabott és nyílt megoldásokkal álljon elő a vertikális iparágakban működő középvállalati ügyfelek számára. Az ISV Advantage program – amely az IBM express termékportfóliójának fő beszállítási csatornája – azzal a céllal indult útjára, hogy kiterjedt műszaki, marketing- és értékesítési támogatással segítse az ISV-ket az IBM köztes szoftverekkel elérhető bevételek és piaci részesedés növelésében. Azok a független szoftvergyártók, melyeknek alkalmazásai futtathatók az IBM infrastruktúra szoftverein, több számítógépes platformon – például Linuxon – is használható megoldásokat tudnak kínálni a középvállalatoknak. Ez a szemlélet merőben eltér attól, amely más szoftvergyártók részéről tapasztalható.
Új express termékportfólió a középvállalatok számára
WebSphere Business Integration – express for item synchronization: kifejezetten a középvállalatok számára készült azzal a céllal, hogy segítségével a cég az ellátási láncból nyert információkat összekapcsolja az UCCnet adatbank által fenntartott GLOBALregistryvel. Ez a rendszer további lépést jelent a termékek azonosításában és leírásában használt kódolás automatizálása terén. A megoldáshoz tartozik egy folyamatintegrációs együttműködés, amely a harmadik fél által fenntartott adatbázis (registry) irányába küld, illetve onnan fogad adatokat. A WebSphere Business Integration – express for item synchronization szoftver szabvány alapú, ami azt jelenti, hogy felhasználható a tételekre vonatkozó információk integrálására más, leendő szabványokkal is, amelyek a kiskereskedőkre majd esetleg vonatkozhatnak.
DB2 express content manager: lehetővé teszi az összes üzleti információ rögzítését, kezelését, tárolását és védelmét, miközben eljuttatja a tartalmat a felhasználókhoz – ahol és amikor szükség van rá. Az új szoftver leegyszerűsíti és automatizálja a szükséges tartalomkezelési feladatokat, például a telepítést és a konfigurációt, ezzel könnyít a kisebb informatikai osztályok adminisztrációs terhein. Ez hosszabb távon alacsonyabb költségeket eredményez. Az IBM DB2 express content manager terméke egyetlen kattintással telepíthető és önmenedzselési képességekkel is rendelkezik, amelyek elősegítik a tartalomkezelési környezet felügyeletéhez szükséges feladatok leegyszerűsítését és automatizálását.
IBM SurfAid express - a középvállalatok jövőbeli beruházásaik és stratégiájuk meghatározásában egyre inkább támaszkodnak az üzleti intelligenciára. Sok ilyen vállalat saját nyilvános webhelyét használja eszközként az ügyfeleivel és azok vásárlási szokásaival kapcsolatos kulcsinformációk összegyűjtéséhez. Az IBM SurfAid express néven olyan új szolgáltatást vezetett be, amely lehetővé teszi, hogy a középvállalatok a weben keresztül megismerjék és nyomon kövessék a vásárlói magatartást és lojalitást. Az új szolgáltatás gyors visszajelzést biztosít olyan kérdésekkel kapcsolatban, mint a webhely látogatottsága, a marketingkampányok hatása, a látogatók földrajzi elhelyezkedése, a webhely navigálhatósága és hatékonysága, a látogatók lojalitása és a webhely vonzereje. Az IBM SurfAid express az EMEA-térségben 2004. közepétől vásárolható meg az IBM Global Servicestől.
IBM Product Lifecycle Management (PLM) express: napjainkban a középméretű iparvállalatok csak egyre nagyobb késedelemmel és magas termékfejlesztési költségek árán tudnak reagálni ügyfeleik igényeire, melynek oka az egymástól távol dolgozó belső teamek közötti koordináció hiánya, és ehhez járul még a globális ellátási lánc is. Az IBM PLM express termékének előnyei túlmutatnak a műszaki tervezés keretein: a középméretű iparvállalatok számára lehetővé teszik az alkatrészek újrafelhasználását, a termék komplexitásának és az árajánlatok előkészítésének leegyszerűsítését, a költségkalkuláció pontosítását, és emelik a termék értékesítés utáni karbantartásának színvonalát. Az IBM PLM express megoldásai a Dassault Systèmes SMARTEAM-jére épülő új, specifikus igényekre és folyamatokra szabott, teljes körű megoldáscsomagokkal bővültek. Ezek a termékek felölelnek mindent, amire egy középméretű iparvállalatnak szüksége lehet a termékéletciklus-menedzsment minél gyorsabb megvalósításához, hogy a lehető leghamarabb megtérüljenek az olyan eszközök beszerzésére fordított beruházások, mint az IBM WebSphere Application Server, az IntelliStations, az eServer rendszerek, valamint az IBM, illetve a PLM üzleti partnerek által nyújtott telepítési, képzési és támogatási szolgáltatások. Az IBM Global Financing kedvező fizetési kondíciókat kínál a szükséges feltételeket teljesítő vásárlóknak.
IBM express-kompatibilis termékek – a megbízható, innovatív és megfizethető hardverplatform elengedhetetlen tartozéka minden informatikai megoldásnak a középvállalati piacon. Az IBM olyan, középvállalatok számára készült express-kompatibilis hardvert mutatott be, amely az IBM tágabb értelemben vett express portfóliójának részeként beépíthető lesz az IBM és üzleti partnerei megoldásaiba. E hardverek között eServer rendszerek szerepelnek, mint az xSeries 225, a pSeries 615, vagy az iSeries 800, továbbá adattárolási rendszerek, mint például a FAStT200; mindegyik termékhez opcionálisan rendelkezésre állnak az IBM express szolgáltatásai és az IBM Global Financing.
Az IBM Personal Computing Division továbbra is olyan express termékportfóliót kínál a középvállalatok számára, amely a ThinkCentre asztali számítógépek, ThinkPad notebookok és ThinkVision monitorok testre szabott konfigurációit ütőképes árakkal párosítja, és a viszonteladói csatornákon keresztül is széles körben hozzáférhetővé teszi a legújabb technológiákat. A végfelhasználó a ThinkVantage technológia által további előnyökhöz jut a vezeték nélküli működés, a biztonság, a támogatás és a rendelkezésre állás terén, valamint az akkumulátorok hosszabb élettartamával és a gépek nagyobb feldolgozóképességével.
A Why Wait? az IBM Global Financing (IGF) express termékportfóliójának legújabb konstrukciója a középvállalatok számára. A Why Wait? egy halasztott fizetési lehetőség, amely kedvezőbb feltételeket biztosít minden, még 2003-ban telepítésre kerülő adattárolási termékre, szoftverre, nyomtatóra és bizonyos IBM-szerverekre. Ez az ajánlat a Lease IT Easy program kiterjesztése az 500 000 dollár alatti informatikai beruházásokra. Minden informatikai tárgyú döntésnek van egy pénzügyi vetülete, a technológiának pedig illeszkednie kell a vállalakozás pénzügyi kereteibe. Az IGF express portfóliójának fizetési feltételei kedvezőek a középvállalatok számára, melyek így költségvetésüket és készpénzforgalmukat üzleti igényeiknek megfelelően alakíthatják, a fizetést pedig aszerint ütemezhetik, ahogy a technológiai befektetések a megfelelő összegeket kitermelik. A középvállalatok számára kialakított fizetési opciók közvetlenül az IBM-nél vagy az IMB üzleti partnereinél is igénybe vehetők, ami biztosítja az ügyfelek helyi és személyre szóló kiszolgálását.
Kapcsolódó cikkek
- "Reflexekkel" bíró autókon dolgozik az IBM
- Nyomtatórendszerekre szakosodott az IBM és a Ricoh közös vállalata
- IBM: SOA témájú nemzetközi konferencia Budapesten
- IBM pengeszerverek kisvállalkozásoknak
- Az IBM és a HP uralja a szerverpiacot
- IBM, Samsung, Chartered, Freescale, Infineon együttműködés a csipfejlesztésben
- Elegendő sávszélesség a teljes iTunes katalógus letöltéséhez 60 másodperc alatt
- Jönnek a 65nm-es nagy teljesítményű szerver CPU-k
- Következő generációs IBM Unix szerverek kedden
- Első IBM Power6 tesztek
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.