Rekordprofit a Pannon GSM-nél
A társaságnak 1998 végén 435 ezer, az idén fél évkor pedig 500 ezer előfizetője volt. Az ügyfélszám idei gyarapodásában jelentős szerep jutott a feltölthető kártyák értékesítésének. E kártyák forgalmazásának járulékos költsége alacsonyabb, mint a normál előfizetői kártyáké. (A feltölthető kártyás ügyfelek számát üzleti titokként kezelik a társaságnál.) A cég tavalyi veszteségében éppen az értékesítéshez kapcsolódó költségek játszottak szerepet. (1998-ban 29,9 milliárd forintot tett ki az értékesítés közvetlen költsége, ami jórészt a készülékek dotációjából adódott). Az idén az ilyen jellegű kiadásokat csökkentette az is, hogy a Pannon GSM az első fél évben csak egy alkalommal szervezett kedvezményes előfizetési akciót. A cég hatékonyságának növekedését jelzi, hogy bár szerény mértékben, de sikerült csökkenteni a működési költségeket. Az árfolyamveszteség és a kamatok csökkenése következtében a pénzügyi műveletek bevétele az idén 82, ráfordítása pedig 20 százalékkal mérséklődött. A pénzügyi műveletek eredménye 15 százalékkal csökkent.
Kapcsolódó cikkek
- Pannon GSM: 19 százalékkal nőtt az eredmény
- Pannon GSM I. negyedév: 25 százalékkal nagyobb nyereség
- ZsebWeb Klub: exkluzív tartalmak wapon
- Akciós ajánlat a PGSM-től
- MMS-küldés bármelyik hazai hálózatba
- Autóskártya a PGSM-nél
- Pannon GSM - megváltoztatott díjszabás
- Pannon-Westel: Teljes lefedettség a metróban
- 100 ezer új GSM-előfizetés novemberben
- MMS küldés a Pannon és a Westel hálózata között
Már több mint 600 iskola használja az egyik leginnovatívabb magyar matekoktatási platformot
A 2024/2025-ös tanévtől a mateking teljesen ingyenessé tette a tanórai használatot az általános és középiskolákban dolgozó matematikatanárok számára. Eddig a hazai iskolák közel hetede csatlakozott, és csaknem 6000 tanár kapott már hozzáférést az oktató platformhoz, amely a hagyományos tantermi tanítást kiegészítve nyújt izgalmas, innovatív oktatási megoldásokat.
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.
Az AI segítségével teszi hatékonyabbá az energetikai rendszerek felügyeletét a Ganz
Új, mesterséges intelligencia alapú szakértői megoldást fejlesztett ki a Ganz Transzformátor- és Villamos Forgógépgyártó Kft. A Ganz Intelligent Solutions Expert System a villamosenergia-ipari eszközök, különösen teljesítmény transzformátorok, motorok és generátorok állapotfelméréséhez, diagnosztikájához és karbantartás ütemezéséhez nyújt digitális megoldást.
Pályaorientációs nap volt a Széchenyi-egyetemen
Pályaorientációs nap keretében érkeztek általános iskolások a győri Széchenyi István Egyetemre, ahol laborlátogatásokon, előadásokon, kreatív foglalkozásokon, sőt kínai nyelvórán is részt vehettek. A jelentős érdeklődés miatt az intézmény komplex szolgáltatáscsomagot állított össze, amelyre iskolai csoportok jelentkezhetnek, akár egy osztálykirándulás tartalmas programjaként.