Ellenreklám az iPodnak
Kiss Ádám Zoltán, 2003. november 26. 22:37
Két filmkészítéssel foglalkozó fiatalember iPod-ellenes reklámot
készített a készülékkel kapcsolatos tapasztalatai alapján, az
internetről naponta 50-en töltik le a videót.
A két testvér, Casey és Van Neistat mp3-lejátszó iPodja 18 hónap után használhatatlanná vált az akku újratölthetetlensége miatt. Amikor utánanéztek a cserének, kiderült, hogy a nehezen elérhető alkatrész újjal való kiváltása 225 dollárba kerül, ami a készülék árához képest is igen jelentős összeg. A feldühödött testvérek elkezdték New York utcáit járni, és minden iPod-reklámra ráragasztottak egy csíkot a következő felirattal: "Az iPod nem cserélhető akkuja csak 18 hónapig működik". Az ügyet képviselő nemrég létrehozott weboldalon eddig 194 ezren jártak. Az iPod-felhasználók már korábban jelezték, hogy a készülék akkuja egyre kevesebb játékidőt tesz lehetővé az idő előrehaladtával. Időközben azonban az Apple létrehozott egy csereprogramot, melynek keretén belül 106 dollárért vállalják a cserét postaköltséggel és 90 napos garanciával, erre más cégek is vállalkoznak akár 70 dollárért, ám nem eredeti alkatrészek felhasználásával.
Kapcsolódó cikkek
- iSuppli: több mint 50%-os árrés az iPhone-on
- Többzónás érintésérzékelős egeret védetett le az Apple
- Az O2-é az iPhone Nagy-Britanniában: úgy tűnik, nem lesz egyetlen exkluzív összeurópai partner
- A T-Mobile-é az iPhone Németországban?
- Feltörték az iPhone-t
- Az Apple több millió dollárért megvette az iphone.com domaint
- Telekommunikációs cégegyesülések segíthetik a Wall Streetet
- Év végén Magyarországon az iPhone
- Félmillió eladott iPhone
- Órák alatt elkapkodták az első iPhone-okat