10 éves a GTS-Datanet

forrás Prim Online, 2003. november 27. 14:27
"Nagy örömömre szolgál, hogy a GTS-Datanet 55 ezer ügyféllel és több mint 20 százalékos árbevétel növekedéssel ünnepelheti 10 éves születésnapját" - jelentette ki Szathmári Géza vezérigazgató, a vállalat 10 éves születésnapja alkalmából tartott sajtóeseményen.

2003-ban a vidéki nagyvárosokban - köztük Sopronban, Győrben és Debrecenben - nyitott internetkávézók, a nyári strandokon felállított Beach Cafék, a szigetes Internetsátor és a kismamákat segítő KismamaNet-program sikerét igazolja, hogy tíz évvel alakulása után már 55 ezer ügyfél használja a GTS-Datanet lakossági és üzleti szolgáltatásait. Az ügyfélszám folyamatos növekedése mellett, sikeresen megőrizve fejlődési dinamizmusát, a GTS-Datanet 10 év után is több mint 20 százalékos árbevétel növekedést tudhat magáénak, és mindezt egy recesszió sújtotta iparágban.

A 10 éves évforduló a termékek, szolgáltatások terén is tartogat újat, hiszen a Varioflex őszi bevezetését követően decemberben a lakossági hangpiacra is kilép a vállalat a Mozaik Plusz elnevezésű kombinált kártyával. A kártya decembertől lesz megvásárolható, és szükség szerint internetezésre és telefonálásra is lehet majd használni. A Mozaik Plusz szolgáltatás igénybe vehető lesz zöld-számmal és hagyományos telefonhívással egyaránt, és a beszélgetés díja is ez alapján kerül majd levonásra, vagy bizonyos esetekben - a piacon egyedülálló módon - jóváírásra.

2003-ban a vállalat az új budaörsi távközlési központjába költözött, amelyet több mint egymilliárd forintos beruházással épített. A komplexum, amely Magyarország egyik legnagyobb távközlési központja, lehetővé tette a GTS-Datanet számára, hogy szolgáltatási és üzemeltetési egységeit egy helyen vonja össze.

1998-ra épült ki a vállalat országos távközlési hálózata, ami mára több mint 1600 km hosszú, fejlett optikai hálózattá fejlődött. A tavalyi évben a vállalat csatlakozott a közép-európai optikai gyűrűhöz, Budapest-Bécs-Frankfurt-Berlin-Prága-Pozsony összekötésével.

Kulcsszavak: DataNet GTS

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával

Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.

2024. november 5. 13:27

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Törj be a digitális élvonalba: Nevezd ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 5. 11:59

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51