A nappaliba vonulna a Philips és Yahoo
A Philips-Yahoo! megállapodás, amely a szórakoztatóelektronikai kiállításon egy sajtótájékoztató keretén belül került a mai nap bejelentésre, a folyamatban lévő fejlesztéseket és az új, valamint a szórakozatóelektronikai eszközök számára továbbfejlesztett szolgáltatások integrálását fogja központba helyezni. A vállaltok olyan, mind ingyenes, mind prémium (előfizetésen alapuló) online szolgáltatások széles választékát tervezik nyújtani, amelyek lehetővé teszik a fogyasztók számára az otthoni szórakozásuk kiszélesítését és személyre szabását.
A Philips és a Yahoo! már most biztosítják a Yahoo!’s LAUNCHcast Internet Radiót a Streamium MC-i200 és MC-i250 felhasználók számára. A Yahoo! szolgáltatások széles spektruma, beleértve az igény szerinti zenei videókat, filmelőzeteseket és klipeket, valamit fotószolgáltatásokat, a Streamium skála kiterjesztésével egy időben kerül piacra 2004 tavaszán.
A Philips és a Yahoo! folytatni kívánja az aktív szolgáltatás fejlesztését a többéves megállapodáson belül, valamint egy online és egy offline marketingprogram beindítását tervezi a szolgáltatások a vevők felé történő globális reklámozása céljából.
"A Yahoo! -val kötött partneri megállapodás tovább erősíti azon elkötelezettségünket, hogy az "összekapcsolt bolygó" koncepcióban megfogalmazott ígéreteinket teljesítsük, amelynek eredményeképpen a fogyasztók képesek lesznek hozzáférni az általuk választott tartalomhoz bármikor és bárhol " - mondta Frans van Houten, a Philips szórakozatóelektronika üzleti csoportjának elnök-vezérigazgatója. "A fogyasztók számára könnyű hozzáférést biztosítunk a választásuk szerinti sokkal gazdagabb vizuális és audioélvezethez a nagy képernyős televíziók és házimozirendszerek használatának minden előnyével, és saját nappalijuk kényelmével."
“Elkötelezettek vagyunk, hogy a Yahoo! az emberek életének egy még fontosabb részévé váljék, kiterjesztve szolgáltatásainkat a PC-n és a mobileszközökön túl a nappalikba" - mondta Jim Brock, a Yahoo! kommunikációs és fogyasztói szolgáltatások alelnöke.
Kapcsolódó cikkek
- Megalakult az Észak-alföldi Informatikai Klaszter
- Kutatási együttműködés a Ricoh és az MTA SZTAKI között
- Fontos sportoldalt vett a Yahoo az új elnök vezetésével
- Változások várhatók a Yahoo igazgatótanácsában is
- Murdoch eladná a Myspace-t a Yahoonak: 12 milliárd dolláros üzlet
- Távozik a Yahoo elnöke
- Trösztellenes vizsgálat indul a Yahoo és a Microsoft ellen
- "Rendkívül kritikus" hiba a Yahoo IM szolgáltatásában
- 1 terabájtos Philips külső winchester
- Hajlékony Philips és Sony képernyők
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.