Ugrásszerűen nőtt a NEC nyeresége a harmadik negyedévben
Az
áramkörök nagy nyereségtartalma és az időközben magasabb javított termelési
hatékonyság miatt a NEC Electronics, a világ nyolcadik integrált áramkör gyártója
az éves működési nyereségre szóló előrejelzését 6 százalékkal emelte. A
márciusban végződő pénzügyi évet eszerint 53 milliárd jen működési eredménnyel
zárja a korábban jelzett 50 milliárd helyett.
A
legutóbbi negyedévben 8,36 milliárd jen (78,59 millió dollár) tiszta nyereséget
ért el a NEC Electronics, 76 százalékkal többet, mint egy évvel korábban. Az
értékesítés 5,6 százalékkal 175,3 milliárd jenre csökkent a jen magas árfolyama
és az egyes játékkonzolokban használt áramkörök csökkenő kereslete miatt.
A
jó adatok várhatóan tükröződnek majd az anyavállalat, a NEC Corp. csütörtökön
esedékes eredmény beszámolójában is. Csütörtökön teszi közzé mérlegadatait a
Fujitsu és a Toshiba is.
A
NEC Electronics részvénye júliusi tőzsdei bevezetése óta 86 százalékkal
javított árfolyamán. A kibocsátás 2003 legnagyobb tőkebevonása volt a tokiói
tőzsdén. A beszámolót megelőzően a részvény árfolyama 4,04 százalékkal
alacsonyabban, 7830 jenen zárt Tokióban, miközben az ágazati almutató 0,28
százalékkal gyengült.
Kapcsolódó cikkek
- Versenyhivatali áldás a Microsoft-aQuantive ügyletre
- Újabb művészi kapcsolószekrények Budapest utcáin
- A Verbatim felvásárolja a SmartDisket
- Kivonul a Tele2 Magyarországról
- Eladja a Synergon a horvát leánycégét
- A Google nem használhatja a Gmail nevet Németországban
- Magyar Telekom: integrált ügyfélszolgálati központ Szegeden
- Perből szövetség: SanDisk-Ritek
- Megalakult a D-Link ( Magyarország) Kft.
- Átláthatóságot, jobb kommunikációt ígér a Siemens új vezére
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.