IBM: Az igényalapú működés távlatai a 11. Lotusphere konferencián
Tizenöt
évvel és több mint 110 millió Lotus Notes/Domino felhasználóval a Lotus Notes
megjelenése után az IBM Lotus továbbra is vezeti a csoportmunka alkalmazások
világméretű piacát. A Lotus Workplace elnevezésű, a dolgozók és üzleti
folyamatok összekapcsolását végző innovatív platform tavalyi megjelenésével az
IBM megerősítette vezető pozícióját az igényalapú számítástechnika világában.
Az IBM
megerősítette elkötelezettségét az igényalapú munkahely iránt, és a
csoportmunka új távlatait mutatta be, melynek alapját az IBM Workplace Client
technológia képezi. A technológia olyan új, nyitott forráskódú szoftvertechnológiára
épül, mely gazdag ügyféltapasztalatokkal egészíti ki a Lotus Workplace
platformot. Az IBM Workplace Client technológia a tradicionálisan gazdag
kliensszoftverek (Lotus Notes és Microsoft Office System) erősségeit széleskörű
elérhetőséggel, gyors installációval és böngésző-alapú megoldásokkal is
versenyképes alacsony költségekkel kombinálja.
Lotus
Notes és Domino 6.5.1: a piacvezető üzenetküldő- és csoportmunka platform
legújabb változata mostantól beépített üzenetküldési lehetőséggel, további
portál típusú felülettel, a Lotus kibővített szoftverportfoliójával való
szorosabb integrációs lehetőséggel, valamint az Outlook és a Lotus Domino
közötti új kapcsolóelemmel is
rendelkezik.
IBM
szoftvermegoldás az igényalapú munkahelyek számára: a piac növekvő integrációs
igényeire válaszolva az IBM elsőként kínál olyan átfogó megoldást, amely az IBM
WebSphere vállalati portál nyújtotta teljes integrációs kapacitást kombinálja a
Lotus Workplace szolgáltatási szolgáltatásainak páratlan skálájával (pl.
internetes tartalomkezelés), mindezt egyszerűen, felhasználónként fizetendő díj
ellenében.
ISV (Independent
Software Vendor) Advantage: mivel a független szoftverfejlesztőknek és az
ügyfeleknek olyan együttműködési technológiára van szüksége, melynek
segítségével a dolgozók és az üzleti folyamatok könnyen és hatékonyan
integrálhatók, az IBM a független szoftverfejlesztőkkel és üzleti partnerei
közösségével együtt kezdeményezett programok segítségével kiterjeszti a Lotus
Workplace elérhetőségét. A nyitott csoportmunka alkalmazások Lotus Workplace
használatával történő fejlesztése kulcsfontosságú lépés a független
szoftvercégek és ügyfeleink igényalapú e-business kialakítását célzó
átalakulásában. Az ISV Advantage kezdeményezés célja, hogy műszaki- és
marketingtámogatást nyújtson a kiválasztott kis- és középvállalatokra
összpontosító független szoftverfejlesztők számára. Az ISV Advantage az IBM
első globális üzletipartner-programja a Lotus Workplace műszaki fejlesztésének
és a tagok piacrajutási tevékenységeinek támogatására.
A
Lotusphere konferencián több mint 100, a kezdeményezésben részt vevő üzleti
partnert mutattak be, többek között az AT&T Wireless-t, a Cisco-t és a Sun
Microsystems-t. A fentiek mellett az IBM több mint 50 üzleti partnere mutatott
be különböző, a Lotus Workplace együttműködési megoldásainak segítségével
kidolgozott termékfejlesztéseket és újításokat.
A
2004. január 29-ig tartó Lotusphere konferencia fórumot biztosít a résztvevők
számára a Lotus megoldások sikeres kivitelezésével kapcsolatos műszaki és
üzleti tapasztalatok megosztásához. A konferencián ezen kívül bemutatásra kerül
több száz, az IBM és üzleti partnerei által kifejlesztett e-business és
együttműködési megoldás a Lotusphere 2004 Exhibition Hall-ban. További információkért
kérjük, látogassa meg a http://www.lotus.com/press internetes
honlapot.
Kapcsolódó cikkek
- "Reflexekkel" bíró autókon dolgozik az IBM
- Digitális örökség, információ-felügyelet és-tárolás, tartalomkezelés
- IBM-BME közös információs nap a Műegyetemen
- IBM élettudományi konferencia Budapesten - másodszor
- Tavaszi zsongás: Linux-konferenciák
- Az Outlook mostantól együttműködik a Lotusszal
- Azonnali üzenetkezelés a Lotus Notes és Domino legújabb verziójában
- Új IBM üzenettovábbító megoldás "asztal nélküli" felhasználóknak
- IBM Software Symposium 2003
- Négy nap az igényalapú e-business megismerésére
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.