Unitis: másfél éves SAP projekt a Fejérvíznél
A Unitis által kialakított rendszert várhatóan 70 felhasználó fogja működtetni. A másfél éves informatikai projekt két ütemben valósul meg. Az első fázisban a pénzügyi, számviteli, anyag- és eszközgazdálkodás, kontrolling, karbantartás és beruházáskezelés, amely egy évig tart, a második fázis az alaptevékenységet - azaz a víz- és csatornadíj-számlázási rendszert és az ügyfélszolgálatot jelenti. Az SAP R/3 a Fejérvíz rendszer a korábbi, saját fejlesztésű rendszereit váltja ki.
A Fejérvíznél az ivóvíz és a szennyvíz minőségének teljeskörű ellenőrzésére saját akkreditált laboratóriumok szolgálnak; az egyes ellátórendszerek szinte mindenhol számítógép-vezérlésű folyamatirányítással, automatikusan működnek, az ellenőrzést és a szükséges beavatkozásokat az üzemmérnökségeknél lévő diszpécserközpontok látják el. A Fejérvíz Rt. saját, az OMH által is minősített vízmérő-hitelesítő laboratóriummal rendelkezik, mely nagymértékben megkönnyíti a 60 ezer bekötési vízmérő és a 70 ezer mellékmérő rendszeres cseréjét, illetve hitelesítését.
A fehérvári székhelyű cég jó példa arra, hogy egy ISO 9001 és ISO 14001 szabályok szerinti rendszerrel működő vállalat, mint a Fejérvíz pontosan definiált folyamataival stabil kiinduló alapot jelent a tervezésnél - nyilatkozta Balázs Géza, a Unitis Rt. SAP üzletágának projektigazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Modernizálta informatikai rendszerét a Dunaferr
- Több százezer diák, szülő és munkatárs biztonságos személyazonosság-kezelése egy Novell rendszerben
- Az SAP beismerte, hogy leányvállalata jogtalanul szerzett információkat az Oracle-től
- A cégvezetők 87 százaléka rosszul méri fel az IT-kockázatokat
- SAP: kompetencia-központ a Debreceni Egyetemen
- SAP-Novell: Közös Linux-támogatás
- Oracle: új világrekord négymagos és nyolcmagos platformokon
- Novell-SAP LinuxLab közös fejlesztés
- Új bíró, halasztás az Oracle-SAP perben
- A kereskedelmi bankok nem felelnek meg saját elvárásaiknak
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.