Erősítés a mobilvilágban: portfóliót bővített a Trendex
A portfólió-bővítés egyik fontos eleme, hogy a Trendex stratégiai szövetséget kötött az amerikai Proxim Corporationnel, amely a világ egyik legjelentősebb vezeték nélküli hálózati megoldásokat és szélessávú vezeték nélküli rendszereket gyártó és forgalmazó vállalata. A tengerentúli cég referenciái között a repülőterektől a vízerőművekig, a kórházaktól az egyetemekig, katonai szervezetekig számos ipari és szolgáltató vállalat megtalálható. A Trendex megszerezte a Proxim magyarországi Wizard Partneri minősítését. A termékportfólió lefedi a teljes vezeték nélküli termékkört, a kliens vezeték nélküli adapterektől (PCMCA kártya) az access point-okon keresztül a pont-pont illetve pont-multipont megoldásokig.
A termékkínálat megújításának másik fontos eleme: az LCP Hungary Kft., a Mitac PDA eszközök kizárólagos hazai importőre a Trendexben megtalálta országos disztribútorát. Így a Trendex kizárólagosan végzi a ma már egyre népszerűbb kisgépek nagykereskedelmét, mi több, a szerződés a közeljövőben kiegészül a szerviztevékenységgel is. A PDA termékkörében az olcsóbb eszközök mellett megtalálhatók a GPS-szel ellátott navigációs berendezések, sőt, rövidesen kaphatók lesznek a mobiltelefon és PDA "keresztezéséből" kifejlesztett smartphone-ok is.
A Trendex portfólióbővítésének talán legizgalmasabb lépése az X-trend márkanevű notebook PC-k bevezetése: az M3200 alapkategóriás, a C5400 vállalati (soros portot is tartalmazó), a C5600 az asztali PC-t kiváltó és az A8300 típusú Centrino processzorral és WLAN képességekkel felszerelt, mobilgép tartozik ide. Jól kiegészíti a mobilkommunikációs rendszereket az a szolgáltatási csomag, amelynek értékesítéséről a közelmúltban a Westel Mobil Távközlési Részvénytársaság és a Trendex elsőként kötött együttműködési megállapodást. A megállapodás szerint a Trendex, - amely többéves tapasztalattal rendelkezik a vállalati telekommunikációs rendszertermékek és szolgáltatások értékesítése terén, - a Westel által kifejlesztett és üzemeltetett GPRS LAN ACCESS szolgáltatást értékesíti. A szolgáltatás lényege, hogy a GPRS technológia felhasználásával lehetséges a belső vállalati informatikai - telekommunikációs hálózat (LAN) mobil módon történő elérése, azaz útközben is rácsatlakozhatunk a vállalati szerverre, hogy adatokat töltsünk le onnan vagy vigyünk a rendszerbe. A szolgáltatáscsomag több elemből áll, ezek közül kiemelhető még az ún. mobil iroda, amely lehetőséget biztosít az ügyfélnek arra, hogy belső levelező rendszerét mobiltelefonon keresztül is elérje.
Kapcsolódó cikkek
- Eladja a Synergon a horvát leánycégét
- A Google nem használhatja a Gmail nevet Németországban
- Magyar Telekom: integrált ügyfélszolgálati központ Szegeden
- Perből szövetség: SanDisk-Ritek
- Megalakult a D-Link ( Magyarország) Kft.
- Átláthatóságot, jobb kommunikációt ígér a Siemens új vezére
- A Synergon nyerte az MFB üzemeltetéstámogatási pályázatát
- Microsoft Dynamics: minden napra egy új ügyfél
- XAPT: magyar vállalatirányítási siker az USA-ban
- Telekommunikációs cégegyesülések segíthetik a Wall Streetet
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.