Ericsson: hívásirányítás-optimalizálás szolgáltatók között
Az OBR fő tulajdonságai: Oracle alapú, moduláris feépítésű, Unix és Windows változat egyaránt van, import/export Excel funkciók, személyre szabáshoz Java API-k, interfész a hálózatüzemeltető központhoz. Nagy szerint a szakmai bemutató aktualitását az adta, hogy mára már számos szereplővel bővült a hazai telekommunikációs piac, ugyanakkor a szabályozás, a megvalósult összekapcsolások száma és az összekapcsolási szerződések komplexitása most érett meg arra, hogy az OBR megoldás vezetékes-, illetve mobilszolgáltatók részére egyaránt érdekessé válhat. Az OBR teljes, integrált megoldást jelent a távközlési szolgáltatók kereskedői és üzemeltetési szakemberei számára.
A tájékoztatón az is elhangzott, hogy az Ericsson Magyarország már megkezdte a rendszer bevezetését és integrációját a PanTelnél, amely a magyar távközlési szolgáltatók közül elsőként választotta ezt a megoldást. A projekt keretében az Ericsson szakemberei a termékmagot a vevő igényeihez alakították, sőt, néhány PanTel-specifikus funkciót is kifejlesztettek. Emellett integrálták az összes olyan informatikai alkalmazással (pl. a számlázási rendszerrel, hálózati adatbázissal, hálózatminőség-figyelő rendszerrel stb.), amely bemeneti adatot szolgáltat, illetve az OBR által menedzselt adatokat a továbbiakban felhasználja. A rendszer nemzetközi referenciái között található a Telia, Edisontel, Bridgepoint és a WIND.
Az Ericsson megtérülés-becslési számításai szerint az OBR használatával a szolgáltatók 5-6%-os bevétel-növekedést és mintegy 5-5,5%-os költségcsökkenést érhetnek el.
Kapcsolódó cikkek
- Ericsson-díj 2007: kilencedik alkalommal díjazzák a pedagógusokat
- Ericcson: optikai hálózat és Triple Play központ Bólyban
- Ericsson: három lábon állás a stratégia
- Ericsson MX-One telefonközpont a Rendőrtiszti Főiskolán
- Pehrsont Éry váltja az idén is sikeres Ericssonnál
- Átadták a 2006. évi Ericsson-díjakat
- Ericsson-díj 2006: nyolcadik alkalommal díjazzák a pedagógusokat
- Ericsson Szakmai Nap: fókuszban a szolgáltatások
- Elektrolux: távközlési projekt költségcsökkentési fókusszal
- Újévköszöntő Ericsson
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.