Helló wwwilág! - megújult Budavártours-honlap

forrás Prim Online, 2004. április 1. 12:38
Hogyan működhet, és milyen szerepet kaphat az internet az utazási piacon? Van-e egyáltalán létjogosultsága a technológiának, közvetítő csatornának ebben a kifejezetten személyes megtapasztalást feltételező iparágban? A válasz igen, és ennek talán legmarkánsabb példája a Budavártours utazási iroda.
A kilencvenes évek elején indult cég a lassú, de biztos fejlődés után kilecvenkilencben kezdett komolyabban foglalkozni saját internetes jelenlétével és online kommunikációjával. Az iroda ambiciózus vezetőjét Skáfár Balázsnak hívják, ő az, aki újragondolva az addigi üzletmenetet, néhány éve minden vetélytársáénál nagyobb hangsúlyt fektet a webes jelenlétre.

"Az utasvisszajelzéseken túl a forgalmi paraméterekig minden személyes és papír alapú információ arról árulkodik, hogy jól tettük, hogy utasainkkal történő kommunikációnk egy részét - de jelentős részét - áthelyeztük a világhálóra – mondja Skáfár. Az egyéb, elektronikus jellegű számok pedig méginkább ezt látszanak igazolni - akár a napi látogatószámról, akár a többtízezer fős hírlevél adatbázisunkról van szó."

És valóban: ha az Utazás kiállításra új köntösbe öltöztetett weboldalt böngésszük, nem kerülheti el figyelmünket számtalan, az utas utazás előtti kényelmét szolgáló funkció, lehetőség. Az már megszokottnak tekinthető, hogy az egyes desztinációk mellett látjuk az aktuális időjárási adatokat, vagy leírást, fényképeket róla, a letölthető videók, vagy képeslapküldés azonban még csak néhány utazási szájtnak sajátja.

Az oldalt fejlesztő cég, a Morgan Hill Communications ügyvezetője, Lizán Balázs szerint "igazán jó a weben csak akkor lehetsz, ha nincs olyan dolog, amely hiányozna a honlapodról, anélkül, hogy a látogató besokallna az információ-özöntől. Ezen meggondolásból található online utastájékoztató (tkp. chat az utazási referenssel), vagy többféle online fizetési lehetőség is az oldalon."

További nagy segítség az utazóknak, hogy a rengeteg lehetséges út rendezése, illetve lekérdezése számtalan módon történhet. Desztináció, időpont, ár, program, vagy ezek kombinációja mind-mind olyan feltétel, amelyek ismerete, szűrése megkönnyítheti az útrakelő döntését.

A megújult arculattól és struktúrától a felhasználóbarátság növekedését reméli mindkét szakember. A megújulás óta eltelt alig egy hét alatt számtalan levél érkezett a fejlesztőkhöz, amelyben dicsérik a munkát mind arculati, mind strukturális szempontból. Az igazi zsűri azonban az utazóközönség lesz, a pontszámok pedig nyugodtan elképzelhetők látogatószámban, vagy éppen forintban is.

A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán

A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.

2024. november 22. 13:17

Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz

Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére. 

2024. november 22. 11:39

A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai

Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.

2024. november 22. 10:15

A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet

A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél. 

2024. november 21. 20:54

Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál

A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról. 

2024. november 21. 19:31

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01