31 %-kal növelte árbevételét az első negyedévben a Microstrategy
A Microstrategy idén is kimagasló sikereket ért el új ügyfelek megszerzésében. Összesen 156 új üzlet jött létre meglévő és új ügyfelekkel ebben az időszakban; kiemelve közülük néhányat: American Signature, Inc.; Associated Food Stores, Inc.; AutoTrader.com; Bell Canada; BMC West Corporation; Brickstream; CareerBuilder, Inc.; CarrAmerica Realty Corporation; Chela Financial; Children International; Comcast Cable Communication Management LLC; CSK Auto Corporation; Dick's Sporting Goods; First Franklin Financial Corporation; Fraser Health Authority; Grange Insurance; H&R Block; Kent Unified School District; Marathon Oil Corporation; Marketing Direct, Inc.; May Department Stores Company; Meredith Corporation; Network Solutions; RuffaloCODY; Shoppers Drug Mart; Solucient; Spartan Stores; Spectrum Health; Summit Racing; TRX Data Services, Inc.; Twentieth Century Fox; Verispan, LLC; Waterford Wedgwood, USA; Wausau Benefits, Inc.; and Zomax.
Pozitív piaci fogadtatásban részesült a MicroStrategy új terméke, az április elején bemutatott MicroStrategy Office is. A MicroStartegy Office a MicrosoftR Office alkalmazások - beleértve a Word, PowerPointR, Excel, és Outlook programokat -felhasználói számára teszi könnyedén elérhetővé az üzleti intelligencia technológia előnyeit. Jelentősen bővülhet azon felhasználók köre, akik az új termék eredményes használata révén olyan, eddig számukra nem, vagy csak körülményesen hozzáférhető vállalati információk birtokába kerülhetnek, mely által sikeresebbé/jövedelmezőbbé tehetik munkájukat, a vállalat üzleti folyamatainak minden szintjén.
Kapcsolódó cikkek
- Eladja a Synergon a horvát leánycégét
- A Google nem használhatja a Gmail nevet Németországban
- Magyar Telekom: integrált ügyfélszolgálati központ Szegeden
- Perből szövetség: SanDisk-Ritek
- Megalakult a D-Link ( Magyarország) Kft.
- Átláthatóságot, jobb kommunikációt ígér a Siemens új vezére
- A Synergon nyerte az MFB üzemeltetéstámogatási pályázatát
- Microsoft Dynamics: minden napra egy új ügyfél
- XAPT: magyar vállalatirányítási siker az USA-ban
- Telekommunikációs cégegyesülések segíthetik a Wall Streetet
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
MyPhoneExplorer 2.2.0
Android mobiltelefonokhoz alkalmazható szinkronizáló program. Telefonkönyv, SMS, híváslista, naptár, üzenetek és hasonló feladatok ellátására szolgáló kitűnő alkalmazás, ami Outlook Express és Thunderbird címjegyzék támogatással is rendelkezik.