Rekord eladások az LG Electronics-nál
Az
LG Electronics 2004 első negyedévében elért értékesítési bevétele 5,2 milliárd
dollár volt, amelyből az export bevétel 408 millió dollárt, a hazai eladás
pedig 110 millió dollárt tett ki. Az adott időszakban az LG összességében 352
millió dollár működési eredményt, valamint 506 millió dollár nettó eredményt
könyvelhetett el, amely a tavalyi éves nettó eredmény 88%-a. A társaság
visszatérő eredménye 270,1%-kal 633 millió dollárra emelkedett.
A
nemzetközi informatikai piac lassú növekedése, a koreai gazdaság rossz
teljesítménye, a von erősödése és a hullámzó olajárak ellenére az LG
Electronics 2004 első negyedévében rekord eladásokat ért el, amely az LG
stratégiai termékei (digitális televíziók, PDP-k és mobiltelefonok) piacán
folytatott erőteljes marketing tevékenységének, a tengerentúli eladások
fellendülésének, valamint az LG.Philips LCD növekedésének köszönhető.
A
Telekommunikáció & GSM részleg eladási eredménye 39,5%-kal, 1,5 milliárd
dollárra nőtt a részleg előző negyedévben elért értékesítési eredményéhez
képest. A mobil készülékek értékesítéséből származó eredmény az előző év
hasonló időszakához viszonyítva 43%-kal, 1,4 milliárd dollárra növekedett. A
hazai és export eladások növekedésének köszönhetően az értékesített készülékek
száma 56%-kal, 8,75 millió eladott darabra nőtt. A CDMA készülékek export
értékesítése 29%-kal, az eladott készülékek száma pedig 66%-kal nőtt az
észak-amerikai eladásoknak köszönhetően. A GSM készülékek értékesítési
eredménye az előző év hasonló periódusához képest 148%-kal nőtt az USA-ba, a
Közel-Keletre, a FÁK országokba és az Afrikába szállított mennyiség növekedése
eredményeképpen.
A
szórakoztatóelektronikai részleg értékesítési eredménye (2 milliárd dollár) a
tavalyi évhez képest 16,9%-os növekedést mutatott, míg a részleg működési
profitja 127 millió dollárral nőtt. A digitális televíziók, PDP és LCD
készülékek eladása 27%-kal növekedett a tavalyi év első negyedévéhez képest. Az
LG optikai tároló készülékei 26%-os világpiaci részesedésükkel továbbra is piacvezetők.
Az A/V termékek (ideértve a kombi és a DVD felvevő modelleket is) exportja
ugyancsak jelentős mértékben növekedett.
A
háztartáselektronikai részleg eladása 7%-kal erősödött a tavalyi év hasonló
időszakához képest: a prémium termékek erőteljes exportjának köszönhetően a
részleg értékesítése 1,5 milliárd dollárra növekedett.
Kapcsolódó cikkek
- Eladja a Synergon a horvát leánycégét
- A Google nem használhatja a Gmail nevet Németországban
- DVD-szabványok miatt pereli az LG a Quantát
- Magyar Telekom: integrált ügyfélszolgálati központ Szegeden
- Perből szövetség: SanDisk-Ritek
- Megalakult a D-Link ( Magyarország) Kft.
- Átláthatóságot, jobb kommunikációt ígér a Siemens új vezére
- A Synergon nyerte az MFB üzemeltetéstámogatási pályázatát
- Microsoft Dynamics: minden napra egy új ügyfél
- XAPT: magyar vállalatirányítási siker az USA-ban
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.