Senorg - Unit szakmai nap
Új technológiák a hazai számítógépgyártónál
Szintén a 2004-es év újdonsága a Senorg termékválasztékában az LCD PC, amely egy speciális piaci szegmens - az ügyfélszolgálatokat, tele-centrumokat üzemeltető vállalatok - igényeire kínál megoldást. Az LCD PC az asztali számítógépek jelenlegi legmodernebb változata. Hatalmas előnye a kis helyigény, mivel a szokványos monitor és gépház szerepét egyetlen LCD képernyő veszi át, így gyakorlatilag egy folyadékkristályos képernyőbe és talapzatába építve működik a teljes számítógép. Ide csatlakoztatható minden szokásos kábel, itt van a hajlékonylemez meghajtó és a CD/DVD-ROM meghajtó is. Design-os kivitelének és kis méretének köszönhetően ügyfélszolgálatokra, vezetői irodákba, reprezentációt szolgáló helységekbe tökéletes. 15” és 17”-os méretben értékesítik az igényeknek megfelelő memória, processzor, merevlemez, stb. felszereltséggel.
Kránitz József a Microsoft termékek licencelésének jogtisztasági és gazdasági kérdéseit elemezte a résztvevőknek. Kiemelt szerepet kaptak előadásában a szoftvermenedzsment, a terméktámogatás, a teljes vállalati legalitás, a licence vállalati Cash-flow-ra gyakorolt hatása, az új technológia bevezetésének, valamint a tervezésnek a lehetőségei.
Az Office 2003 előző szériákhoz képest elért fejlődését elemezte Pozsony Balázs, az információ központú üzletvitel és társadalom tükrében. Természetesen mindazzal egyetemben, amit az információ alapú élet magával hozott, nevezetesen az információbiztonság, információáramlás és megőrzés fontosságát. A Microsoft a megoldást az információkezelés központosításában vélte megtalálni, és az Office 2003 programcsaládját e felismerésére alapozva alkotta meg. A technológiai újítás magját az XML technológia erőteljesebb integrálása képezi.
Az Intel alapú eszközök magas költséghatékonyságát, megbízhatóságát, a folyamatos képzést, információátadást hangsúlyozta Görög Péter, az Asbis Magyarország Kft. részéről. Kiemelte a gyors termékcsere garanciát, mely jelentős biztonságot jelent a Premier Providereknek, így a Senorgnak is.
A CRM nem csak egy informatikai termék, hanem üzleti filozófia és vállalatvezetési koncepció is egyben - hangoztatta Berényi Adrienn, a UNIT Kft. előadója a cég új Transparent CRM rendszerének ismertetésekor. A CRM az értékesítés, a marketing és az ügyfélszolgálat vevőközpontú üzleti folyamatainak automatizálása és kiterjesztése oly módon, hogy az a vevők elégedettségének és a vállalat ügyfélmegtartó képességének növeléséhez vezessen. A vállalatok árbevételének ugyanis 80%-a a meglévő partnerektől származik. Az új vevők megszerzésének költsége nagyjából ötszöröse a korábbi ügyfeleknek történő eladás költségének. Az ügyfelekkel történő, vagy az őket érintő eseményekre proaktívan reagálva több termék, szolgáltatás adható el, mintha csak várjuk az ügyfelek megrendeléseit - emelte ki Berényi.
A külkereskedelmi és készletgazdálkodási rendszer minden gazdálkodó szervezet hatékony segítőtársa a pontos és naprakész készletnyilvántartás, a leltár elkészítése, a tranzakciók követése, dokumentálása terén. Ezekre a folyamatokra fókuszál a UNIT új Businness Pro külkereskedelmi és készletgazdálkodási rendszere. A programcsomag több raktár elkülönített kezelésére alkalmas, és a bizományosi készletek nyilvántartására is jól használható - mondta el a bemutatón Berényi Adrienn.
Kapcsolódó cikkek
- Eladja a Synergon a horvát leánycégét
- A Google nem használhatja a Gmail nevet Németországban
- Magyar Telekom: integrált ügyfélszolgálati központ Szegeden
- Perből szövetség: SanDisk-Ritek
- Megalakult a D-Link ( Magyarország) Kft.
- Átláthatóságot, jobb kommunikációt ígér a Siemens új vezére
- A Synergon nyerte az MFB üzemeltetéstámogatási pályázatát
- Microsoft Dynamics: minden napra egy új ügyfél
- XAPT: magyar vállalatirányítási siker az USA-ban
- Telekommunikációs cégegyesülések segíthetik a Wall Streetet
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.