Senorg - Unit szakmai nap
Új technológiák a hazai számítógépgyártónál
Szintén a 2004-es év újdonsága a Senorg termékválasztékában az LCD PC, amely egy speciális piaci szegmens - az ügyfélszolgálatokat, tele-centrumokat üzemeltető vállalatok - igényeire kínál megoldást. Az LCD PC az asztali számítógépek jelenlegi legmodernebb változata. Hatalmas előnye a kis helyigény, mivel a szokványos monitor és gépház szerepét egyetlen LCD képernyő veszi át, így gyakorlatilag egy folyadékkristályos képernyőbe és talapzatába építve működik a teljes számítógép. Ide csatlakoztatható minden szokásos kábel, itt van a hajlékonylemez meghajtó és a CD/DVD-ROM meghajtó is. Design-os kivitelének és kis méretének köszönhetően ügyfélszolgálatokra, vezetői irodákba, reprezentációt szolgáló helységekbe tökéletes. 15” és 17”-os méretben értékesítik az igényeknek megfelelő memória, processzor, merevlemez, stb. felszereltséggel.
Kránitz József a Microsoft termékek licencelésének jogtisztasági és gazdasági kérdéseit elemezte a résztvevőknek. Kiemelt szerepet kaptak előadásában a szoftvermenedzsment, a terméktámogatás, a teljes vállalati legalitás, a licence vállalati Cash-flow-ra gyakorolt hatása, az új technológia bevezetésének, valamint a tervezésnek a lehetőségei.
Az Office 2003 előző szériákhoz képest elért fejlődését elemezte Pozsony Balázs, az információ központú üzletvitel és társadalom tükrében. Természetesen mindazzal egyetemben, amit az információ alapú élet magával hozott, nevezetesen az információbiztonság, információáramlás és megőrzés fontosságát. A Microsoft a megoldást az információkezelés központosításában vélte megtalálni, és az Office 2003 programcsaládját e felismerésére alapozva alkotta meg. A technológiai újítás magját az XML technológia erőteljesebb integrálása képezi.
Az Intel alapú eszközök magas költséghatékonyságát, megbízhatóságát, a folyamatos képzést, információátadást hangsúlyozta Görög Péter, az Asbis Magyarország Kft. részéről. Kiemelte a gyors termékcsere garanciát, mely jelentős biztonságot jelent a Premier Providereknek, így a Senorgnak is.
A CRM nem csak egy informatikai termék, hanem üzleti filozófia és vállalatvezetési koncepció is egyben - hangoztatta Berényi Adrienn, a UNIT Kft. előadója a cég új Transparent CRM rendszerének ismertetésekor. A CRM az értékesítés, a marketing és az ügyfélszolgálat vevőközpontú üzleti folyamatainak automatizálása és kiterjesztése oly módon, hogy az a vevők elégedettségének és a vállalat ügyfélmegtartó képességének növeléséhez vezessen. A vállalatok árbevételének ugyanis 80%-a a meglévő partnerektől származik. Az új vevők megszerzésének költsége nagyjából ötszöröse a korábbi ügyfeleknek történő eladás költségének. Az ügyfelekkel történő, vagy az őket érintő eseményekre proaktívan reagálva több termék, szolgáltatás adható el, mintha csak várjuk az ügyfelek megrendeléseit - emelte ki Berényi.
A külkereskedelmi és készletgazdálkodási rendszer minden gazdálkodó szervezet hatékony segítőtársa a pontos és naprakész készletnyilvántartás, a leltár elkészítése, a tranzakciók követése, dokumentálása terén. Ezekre a folyamatokra fókuszál a UNIT új Businness Pro külkereskedelmi és készletgazdálkodási rendszere. A programcsomag több raktár elkülönített kezelésére alkalmas, és a bizományosi készletek nyilvántartására is jól használható - mondta el a bemutatón Berényi Adrienn.
Kapcsolódó cikkek
- Eladja a Synergon a horvát leánycégét
- A Google nem használhatja a Gmail nevet Németországban
- Magyar Telekom: integrált ügyfélszolgálati központ Szegeden
- Perből szövetség: SanDisk-Ritek
- Megalakult a D-Link ( Magyarország) Kft.
- Átláthatóságot, jobb kommunikációt ígér a Siemens új vezére
- A Synergon nyerte az MFB üzemeltetéstámogatási pályázatát
- Microsoft Dynamics: minden napra egy új ügyfél
- XAPT: magyar vállalatirányítási siker az USA-ban
- Telekommunikációs cégegyesülések segíthetik a Wall Streetet
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.
Az AI segítségével teszi hatékonyabbá az energetikai rendszerek felügyeletét a Ganz
Új, mesterséges intelligencia alapú szakértői megoldást fejlesztett ki a Ganz Transzformátor- és Villamos Forgógépgyártó Kft. A Ganz Intelligent Solutions Expert System a villamosenergia-ipari eszközök, különösen teljesítmény transzformátorok, motorok és generátorok állapotfelméréséhez, diagnosztikájához és karbantartás ütemezéséhez nyújt digitális megoldást.