MasterCard: Oracle-segítséggel újítja fel tranzakciófeldolgozó rendszerét

forrás Prim Online, 2004. május 26. 11:20
A MasterCard Brüsszelben található európai központjában bevezette az Oracle Database adatbázis-kezelőt particionálási és a Real Application Clusters fürtözési technológiával kiegészítve.
A MasterCard Oracle köztesszoftver-technológiára épülő új szoftverarchitektúrája az eddigi átlagos 9–11 millió tranzakció/óra helyett 20 millió tranzakció/óra teljesítményre képes.

A MasterCard korábbi nagygépes rendszerét a magas költségek és a korlátozott teljesítmény miatt cserélte le. Az Oracle Real Application Clusters adatbázis-fürtözési technológia biztosítja a vállalat által igényelt teljesítményt, teljes redundanciát és nagyfokú méretezhetőséget, amivel a MasterCard a csúcsterheléses időszakokban is gyors és színvonalas szolgáltatást biztosíthat ügyfeleinek. A MasterCard többek között azért döntött az Oracle mellett a piacon szereplő más termékekkel szemben, mert az Oracle megoldása kínálja a legjobb ár-teljesítmény arányt a MasterCard feldolgozási igényeihez. A rendszer éles üzemének megindulása óta nem volt állásidő, és a legszigorúbb szolgáltatási követelményszinteket is gond nélkül sikerült teljesíteni.

Az Oracle alaptechnológiái egy sor üzleti célkitűzés elérésében segítik a MasterCardot. A vállalat díjcsökkentéssel vonzóbbá kívánta tenni szolgáltatásait a devizatranzakciókat végző ügyfelei számára. Az Oracle rendszerének köszönhetően a MasterCard le tudta szorítani díjait egy olyan alacsonyabb szintre, amelynek hatására ügyfélbázisa újra növekedésnek indult. Emellett az új pénzügyi üzenettípusok bevezetéséhez szükséges időt is lerövidítette, például a visszaterheléseket és a tranzakciók visszakeresését szolgáló üzenetek esetében, és az új üzenettípusok kifejlesztésének időigénye is két évről hat hónapra csökkent.
Kulcsszavak: MasterCard Oracle

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat

Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.

2024. november 22. 14:58

A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán

A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.

2024. november 22. 13:17

Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz

Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére. 

2024. november 22. 11:39

A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai

Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.

2024. november 22. 10:15

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01