MasterCard: Oracle-segítséggel újítja fel tranzakciófeldolgozó rendszerét
A MasterCard korábbi nagygépes rendszerét a magas költségek és a korlátozott teljesítmény miatt cserélte le. Az Oracle Real Application Clusters adatbázis-fürtözési technológia biztosítja a vállalat által igényelt teljesítményt, teljes redundanciát és nagyfokú méretezhetőséget, amivel a MasterCard a csúcsterheléses időszakokban is gyors és színvonalas szolgáltatást biztosíthat ügyfeleinek. A MasterCard többek között azért döntött az Oracle mellett a piacon szereplő más termékekkel szemben, mert az Oracle megoldása kínálja a legjobb ár-teljesítmény arányt a MasterCard feldolgozási igényeihez. A rendszer éles üzemének megindulása óta nem volt állásidő, és a legszigorúbb szolgáltatási követelményszinteket is gond nélkül sikerült teljesíteni.
Az Oracle alaptechnológiái egy sor üzleti célkitűzés elérésében segítik a MasterCardot. A vállalat díjcsökkentéssel vonzóbbá kívánta tenni szolgáltatásait a devizatranzakciókat végző ügyfelei számára. Az Oracle rendszerének köszönhetően a MasterCard le tudta szorítani díjait egy olyan alacsonyabb szintre, amelynek hatására ügyfélbázisa újra növekedésnek indult. Emellett az új pénzügyi üzenettípusok bevezetéséhez szükséges időt is lerövidítette, például a visszaterheléseket és a tranzakciók visszakeresését szolgáló üzenetek esetében, és az új üzenettípusok kifejlesztésének időigénye is két évről hat hónapra csökkent.
Kapcsolódó cikkek
- Megjelent az Oracle kis- és középvállalatoknak szánt üzleti adatelemzési és adattárházrendszere
- Az SAP beismerte, hogy leányvállalata jogtalanul szerzett információkat az Oracle-től
- Jelentősen javította eredményét az Oracle
- Oracle: Automatikus szinkronizálás és még több mobil platform támogatása
- Jön a 11g: 4 év után az első jelentős Oracle adatbázis-frissítés
- Oracle: új világrekord négymagos és nyolcmagos platformokon
- Az Oracle félmilliárdért felvásárolja az Agile céget
- Új bíró, halasztás az Oracle-SAP perben
- Nagy-Britanniában bevezetik az érintőkártyás fizetést
- IDC: Az Oracle vezeti a relációs adatbázis-kezelők piacát
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.