SAS: vezető szerepre tör a teljesítménymenedzsment terén

forrás Prim Online, 2004. július 1. 10:10
A SAS Forum International 2004 konferencián a SAS vezetői ismertették terveiket, melyek szerint a március 30-án bejelentett SAS9 Intelligence Platform áttörést jelentő képességeit kiaknázva a SAS a teljesítménykezelési megoldások piacvezető gyártójává kíván válni.
"A teljesítménymenedzsment jelenleg túlságosan szűk látókörű: csak a stratégiára, a tervezésre és a pénzügyekre összpontosít" - jelentette ki Jim Goodnight, a SAS elnök-vezérigazgatója. "A stratégia, a tervezés és a pénzügyek valóban a hatékony teljesítménykezelő rendszerek alapját jelentik, de a SAS ezeken az alapfunkciókon túllépve gyakorlati és átfogó képet nyújt arról, hogy a vállalat összes aspektusa hogyan járul hozzá a teljesítményhez. Célunk az, hogy a teljesítménykezelés elismerten piacvezető vállalatává váljunk a SAS9 Intelligence Platform segítségével, valamint kulcsfontosságú megoldásainkkal, többek között a SAS Activity Based Management és a SAS IT Value Management megoldással, melyek kibővített teljesítménykezelésünk lényegi elemeit jelentik."

Ez a két megoldás egy minden osztályt és vállalati tevékenységet lefedő megoldáscsalád része, mely átláthatóvá teszi a vállalatok működési adatait.

Tevékenység alapú vállalatgazdálkodási megoldás

A SAS Activity-Based Management új verziója teljes körű teljesítménymenedzsmentet tesz lehetővé. A SAS Activity-Based Management megoldás SAS9 Intelligence Platformra optimalizált új verziója biztosítja, hogy a felhasználók a teljesítményjavító intézkedések bevezetése előtt megvizsgálhassák azok pénzügyi és működési kihatásait. A SAS Activity-Based Management analitikai képességei a termelési volumenek, a szervezeti struktúrák és az erőforrás-költségek állandó változása ellenére biztosítják azokat az információkat, amelyekkel előre jelezhető a pénzügyi teljesítmény és kezelhető a végrehajtás. A SAS Activity-Based Management integrálható a meglévő pénzügyi és vállalati rendszerekkel, és olyan költség- és jövedelmezőségi modelleket generál, amelyek jobban támogatják a döntéshozatal egészét és informatív főbb teljesítménymutatókkal segítik a teljesítménykezelést.

A SAS Activity-Based Management felhasználói versenyelőnyhöz jutnak, mivel a megoldással növelhetik hasznukat, kézben tarthatják költségeiket, pontosan előre jelezhetik költség- és erőforrás-igényeiket, összességében tehát javíthatják teljesítményüket

SAS IT Value Management

A SAS Intelligence Platformon alapuló, 2004 harmadik negyedévétől rendelkezésre álló SAS IT Value Management megoldás lehetővé fogja tenni, hogy a vezetők tevékenységeik egyes elemeire összpontosítsanak, lebontsák az információs szigeteket, és olyan információkhoz jussanak, amelyek alkalmasak a teljesítményt növelő intézkedések meghozatalára.

A SAS IT Value Management a SAS IT Value Management Solutions, a SAS Activity-Based Management és a SAS Strategic Performance Management közötti tökéletes integrációt teljes körűen kiaknázva elemzi az informatikai rendszerekre vonatkozó és a bennük tárolt adatokat, valamint egységes képet az informatika üzleti teljesítményéről és értékéről. A SAS IT Value Management segítségével az informatikai osztályok a gépeken tárolt adatokat közvetlenül összekapcsolhatják saját üzleti funkcióikkal. A megoldás méri, hogy mibe kerül és milyen teljesítményt nyújt az informatikai szervezet, illetve hogy milyen annak minősége és pénzügyi hatékonysága. A SAS IT Value Management mutatószámrendszere világos és teljes körű pillanatképet ad az informatika minden aspektusáról és szolgáltatásainak színvonaláról.

Az új SAS9 Intelligence Platform nagy hatékonyságú integrált megoldásai a SAS három évtizedes vertikális iparági tapasztalatain alapulnak, és lehetővé teszik a teljesítménykezelés újszerű alkalmazását.

Májusban a SAS bejelentette SAS9 Marketing Automation és SAS9 Risk Dimensions megoldását.

A SAS9 megoldáscsalád 2004 negyedik negyedévétől kapható további megoldásai

a SAS Strategic Performance Management,

a SAS Financial Management és

a SAS Supplier Relationship Management (SRM).

A SAS Human Capital Management 2005 első negyedévétől lesz kapható.
Kulcsszavak: SAS

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat

Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.

2024. november 22. 14:58

A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán

A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.

2024. november 22. 13:17

Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz

Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére. 

2024. november 22. 11:39

A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai

Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.

2024. november 22. 10:15

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36