Az Axelero már az idén nyereséges lehet
MTI Sajtóadatbank, 2004. július 12. 10:35
Az eredetileg kitűzött 2005-tel szemben minden remény megvan arra, hogy
már az idén nyereséges évet zár az Axelero Internet Rt. - közölte Simó
György, a társaság vezérigazgatója pénteken Budapesten
sajtótájékoztatón.
A vezérigazgató az MTI érdeklődésére elmondta, hogy az elmúlt évben 12,06 milliárd forint árbevételt ért el az Axelero, nettó vesztesége pedig 2,288 milliárd forint volt.
A társaság 2002-ben 8,572 milliárd forint árbevételt ért el, míg nettó vesztesége 2,582 milliárd forintot tett ki. Az Axelerónak jelenleg 260 ezer ügyfele van, ebből több mint 110 ezren széles sávon érik el a világhálót.
Az eseményen elhangzott, hogy Magyarországon folyamatosan nő az internetfelhasználók tábora: 2003. végén a 14 évesnél idősebb lakosság körében a felhasználók száma elérte az 1,85 milliót, ezen belül az otthoni internetezők száma hozzávetőleg egymillió főre tehető.
A világhálót használók közül hosszú ideje 280-300 ezren a hagyományos betárcsázós (dial up) módon érik el az internetet. Számuk azért nem változik, mert közülük jóllehet sokan áttérnek a széles sávra, mindig újabbak csatlakoznak a kapcsolt vonali piachoz.
Az Axelero jelenleg a kapcsolt vonali fizetős internetes piacon 43-44 százalékos részesedéssel rendelkezik.
Az eseményen közölték azt is, hogy az Axelero hamarosan 100 ezer szélessávú (ADSL - aszimmetrikus digitális előfizetői vonal) előfizetővel rendelkezik majd.
Simó Gyögy a jövőről elmondta, hogy a PC-alapú internetes világ a fejlődés utolsó nagy fázisához érkezett. Úgy vélte, a következő néhány évben még egyszer annyi felhasználó csatlakozik a világhálóhoz, mint amennyi jelenleg most van: véleménye szerint a piac akkor fordul érett szakaszába, amikor Magyarországon 3,5-4 millió internetfelhasználót tartanak nyilván.
A vezérigazgató elmondta azt is, hogy az internet egyre inkább a víz- és gázszolgáltatáshoz hasonlóan közmű-szolgáltatássá válik.
A vezérigazgató beszélt arról is, hogy az Axelero a következő egy évben az eddiginél nagyobb hangsúlyt fektet a dial upos előfizetők megszerzésére, mivel nagy valószínűséggel az új előfizetők közül legtöbben ezt az internetelérési formát választják majd kezdetben.
A társaság 2002-ben 8,572 milliárd forint árbevételt ért el, míg nettó vesztesége 2,582 milliárd forintot tett ki. Az Axelerónak jelenleg 260 ezer ügyfele van, ebből több mint 110 ezren széles sávon érik el a világhálót.
Az eseményen elhangzott, hogy Magyarországon folyamatosan nő az internetfelhasználók tábora: 2003. végén a 14 évesnél idősebb lakosság körében a felhasználók száma elérte az 1,85 milliót, ezen belül az otthoni internetezők száma hozzávetőleg egymillió főre tehető.
A világhálót használók közül hosszú ideje 280-300 ezren a hagyományos betárcsázós (dial up) módon érik el az internetet. Számuk azért nem változik, mert közülük jóllehet sokan áttérnek a széles sávra, mindig újabbak csatlakoznak a kapcsolt vonali piachoz.
Az Axelero jelenleg a kapcsolt vonali fizetős internetes piacon 43-44 százalékos részesedéssel rendelkezik.
Az eseményen közölték azt is, hogy az Axelero hamarosan 100 ezer szélessávú (ADSL - aszimmetrikus digitális előfizetői vonal) előfizetővel rendelkezik majd.
Simó Gyögy a jövőről elmondta, hogy a PC-alapú internetes világ a fejlődés utolsó nagy fázisához érkezett. Úgy vélte, a következő néhány évben még egyszer annyi felhasználó csatlakozik a világhálóhoz, mint amennyi jelenleg most van: véleménye szerint a piac akkor fordul érett szakaszába, amikor Magyarországon 3,5-4 millió internetfelhasználót tartanak nyilván.
A vezérigazgató elmondta azt is, hogy az internet egyre inkább a víz- és gázszolgáltatáshoz hasonlóan közmű-szolgáltatássá válik.
A vezérigazgató beszélt arról is, hogy az Axelero a következő egy évben az eddiginél nagyobb hangsúlyt fektet a dial upos előfizetők megszerzésére, mivel nagy valószínűséggel az új előfizetők közül legtöbben ezt az internetelérési formát választják majd kezdetben.
Kulcsszavak: Axelero
Kapcsolódó cikkek
- Az Externet extra kedvezménnyel várja a T-Online kirúgott ügyfeleit
- Nyílt levél a megszüntetett T-Online ADSL előfizetésekkel kapcsolatban
- Új lakossági csomagok a T-Online-tól
- Új értékesítési vezérigazgató-helyettes az Axelerónál
- go.hu: online diszkont utazási iroda
- Axelero Marketline - tavaly 18 százalékkal nagyobb forgalom
- Marketline: az elektronikus beszerzési piac fejlődését az iparági megoldások biztosíthatják
- Havidíjas elszámolással értékesít Microsoft-termékeket az Axelero
- "Lakástrend és Design 2005": digitális nappali, vezetékek nélkül
- Axelero Weblapvarázsló: saját weboldal akár 30 perc alatt!
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Harmadik negyedéves árbevételével a Xiaomi túlszárnyalta a piaci várakozásokat
A Xiaomi Corporation (továbbiakban „Xiaomi” vagy a „Csoport”) – a fogyasztói elektronikai termékek és okoseszközök globális, vezető gyártója, amely az Internet of Things („IoT”) platform által összekapcsolt okostelefonokra és okoshardverekre épül, bejelentette a 2024. szeptember 30. napján lezárult három hónapos periódusra („2024 Q3,” vagy „az Időszak”) vonatkozó nem auditált, konszolidált eredményét.
2024. november 25. 09:59