Az Axelero már az idén nyereséges lehet

MTI Sajtóadatbank, 2004. július 12. 10:35
Az eredetileg kitűzött 2005-tel szemben minden remény megvan arra, hogy már az idén nyereséges évet zár az Axelero Internet Rt. - közölte Simó György, a társaság vezérigazgatója pénteken Budapesten sajtótájékoztatón.
A vezérigazgató az MTI érdeklődésére elmondta, hogy az elmúlt évben 12,06 milliárd forint árbevételt ért el az Axelero, nettó vesztesége pedig 2,288 milliárd forint volt.

A társaság 2002-ben 8,572 milliárd forint árbevételt ért el, míg nettó vesztesége 2,582 milliárd forintot tett ki. Az Axelerónak jelenleg 260 ezer ügyfele van, ebből több mint 110 ezren széles sávon érik el a világhálót.

Az eseményen elhangzott, hogy Magyarországon folyamatosan nő az internetfelhasználók tábora: 2003. végén a 14 évesnél idősebb lakosság körében a felhasználók száma elérte az 1,85 milliót, ezen belül az otthoni internetezők száma hozzávetőleg egymillió főre tehető.

A világhálót használók közül hosszú ideje 280-300 ezren a hagyományos betárcsázós (dial up) módon érik el az internetet. Számuk azért nem változik, mert közülük jóllehet sokan áttérnek a széles sávra, mindig újabbak csatlakoznak a kapcsolt vonali piachoz.

Az Axelero jelenleg a kapcsolt vonali fizetős internetes piacon 43-44 százalékos részesedéssel rendelkezik.

Az eseményen közölték azt is, hogy az Axelero hamarosan 100 ezer szélessávú (ADSL - aszimmetrikus digitális előfizetői vonal) előfizetővel rendelkezik majd.

Simó Gyögy a jövőről elmondta, hogy a PC-alapú internetes világ a fejlődés utolsó nagy fázisához érkezett. Úgy vélte, a következő néhány évben még egyszer annyi felhasználó csatlakozik a világhálóhoz, mint amennyi jelenleg most van: véleménye szerint a piac akkor fordul érett szakaszába, amikor Magyarországon 3,5-4 millió internetfelhasználót tartanak nyilván.

A vezérigazgató elmondta azt is, hogy az internet egyre inkább a víz- és gázszolgáltatáshoz hasonlóan közmű-szolgáltatássá válik.

A vezérigazgató beszélt arról is, hogy az Axelero a következő egy évben az eddiginél nagyobb hangsúlyt fektet a dial upos előfizetők megszerzésére, mivel nagy valószínűséggel az új előfizetők közül legtöbben ezt az internetelérési formát választják majd kezdetben.
Kulcsszavak: Axelero

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával

Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.

2024. november 5. 13:27

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Törj be a digitális élvonalba: Nevezd ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 5. 11:59

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51