Újabb negyedéves nyereség a Lucentnél
A Lucent szerdán, a New York-i tőzsdenyitást követően 3,53 dollárra nőtt, 3,82 százalékos emlekdéssel a 3,40 dolláros keddi záróhoz képest. Szerdán 3,56 dolláron nyitott. Az év eleji árához képest 24,30 százalékkal nőtt, 5,00-2,86 dollár között mozgott. Egy évvel ezelőtti áránál most 96,11 százalékkal drágább.
Kapcsolódó cikkek
- Ezúttal a Microsoft nyert pert az Alcatel-Lucent ellen
- Legalább 12 ezer embert küldhetnek el az Alcatel-Lucenttől
- Az EB engedélyezte Alcatel és a Lucent egyesülését
- 9 ezer munkahelybe kerül az Alcatel és a Lucent Technologies egyesülése
- Az egyesülésről tárgyal az Alcatel és a Lucent
- Négyszeresére nőtt a Lucent nyeresége
- Piaci visszaesésre készül a Lucent
- Lucent: veszteség mellett is bizakodóak
- Lucent Technologies: nem várt veszteség
- Stratégiai partnerség a Kapsch CarrierCom és a Lucent között
WebSite X5 Go 2025.1.2.1
A WebSite X5 Go egy könnyen használható weboldal-készítő program, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy gyorsan és egyszerűen készítsenek reszponzív weboldalakat, anélkül hogy programozási tudásra lenne szükségük. A drag-and-drop funkcióval, előre megtervezett sablonokkal és számos testreszabási lehetőséggel segíti a weboldalak létrehozását. Ideális választás kezdőknek vagy kisebb projektekhez.
Kreatív zsenik Győrből: Különdíj és közönségdíj az ArtHungry versenyen
A győri Széchenyi István Egyetem Művészeti Karának két tervezőgrafikus hallgatója kiemelkedő eredményt ért el az ArtHungry grafikai és designversenyen. Ratkovic Ljubica a „gi x er” nevű organikus betűtípusával különdíjat nyert, míg Ozvald Mária Trilogie d'Or című ékszerkollekciójával elnyerte a közönségdíjat.
Hozd ki a legtöbbet a tavaszból: Hasznos telefonos tanácsok
A tavasz a megújulás időszaka: hosszabb nappalok, friss energia és több lehetőség a szabadban való időtöltésre. Ahhoz, hogy telefonod lépést tartson veled, érdemes követned a HONOR hasznos tanácsait!
Médiafogyasztási trendek Magyarországon
Összességében alacsony a bizalom különböző médiaplatformok iránt, de Magyarországon továbbra is a televízió élvezi a legjobb megítélést. Ezzel szemben a legkevésbé hitelesnek a nyomtatott sajtót tartják. Ezt a következtetést a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság legfrissebb, a hazai médiatudatosságról és a médiába vetett bizalomról készített kutatásából nyerhetjük. A bizalom a legmagasabb a 18–29 évesek körében, míg az idősebb korosztályok egyre kritikusabban szemlélik a különböző médiumokat.
Az AI új világa: Influenszerek és a reklámipar forradalma
A mesterséges intelligencia robbanásszerűen tört be az élet minden területére, így a reklámiparba is, és mostanra már az influenszerek világát is átalakítja. Az AI alkalmazásával a kis- és középvállalkozások számára is lehetőség nyílik arra, hogy költséghatékony módon, élethű, meggyőző karaktereken keresztül juttassák el üzeneteiket a célcsoportjukhoz. Ez pedig komoly kihívást jelenthet a kisebb követőtáborral rendelkező véleményvezérek számára.