A végtelen (Infinit) és a Prím
Az Infinit a napi hírektől a hírekből kirajzolódó folyamatokhoz vezeti el az olvasót, s ezzel segíti a Prím-online-t abban, hogy valóban az informatika információbázisává váljon. Ugyanakkor azokat, akiket ezek az elemzések vonzanak, elvezetheti ez az interfész egészen az ITTK és az Infinit Műhely Kutatási Jelentés című trendelemző tanulmányaihoz is, vagyis a nagyobb nyilvánosság segíti az ITTK-t abban, hogy a Forrester, a Jupiter, az Ovum és más kutatócégek által meghonosított, "report" vagy "survey" típusú anyagokhoz hasonló átfogó elemzések szélesebb körben eljussanak az informatika jövőjét befolyásoló gazdasági döntéshozókhoz.
Kapcsolódó cikkek
- Magyar információs társadalom: jelentés az elmúlt egy évtizedről
- A világ előrehaladása az információs társadalom terén - letölthető az ITTK összefoglaló jelentése
- Megújult az INFINIT
- Információs társadalom: a felzárkózáshoz állami forrás szükséges
- Magyarország: az "e" sokkal nagyobb szerepet játszik, mint a kormányzás
- Információs társadalom: 2006-ban több minden véget ért Magyarországon
- Kék Notesz: tavaly csak hárommillióan használták a világhálót
- Hiányzó társadalmi igény, mélyülő digitális megosztottság
- A világ előrehaladása az információs társadalom terén 2005-ben
- A világ előrehaladása az információs társadalom terén 2004-ben
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
MyPhoneExplorer 2.2.0
Android mobiltelefonokhoz alkalmazható szinkronizáló program. Telefonkönyv, SMS, híváslista, naptár, üzenetek és hasonló feladatok ellátására szolgáló kitűnő alkalmazás, ami Outlook Express és Thunderbird címjegyzék támogatással is rendelkezik.
Battery Monitor 10.4
A kis alkalmazás számos hasznos információt szolgáltat az akkumulátorunk aktuális állapotáról. Többek között hangjelzéssel figyelmeztet, ha a töltési szint kritikusra csökken, vagy ha elérte a maximális szintet.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
A dolgozók 83%-a szerint a mesterséges intelligencia javítja munkája hatékonyságát
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.