Xerox: részvényenként 21 cent nyereség

forrás Prim Online, 2004. július 29. 16:26
A Xerox Corporation bejelentette második negyedéves nyereségadatait, melyek jól tükrözik a vállalat folyamatos üzleti sikerét. A vállalat tájékoztatása szerint 2004. II. negyedévében 1 részvényre 21 cent nyereség jutott. Az elmúlt negyedévben jelentős üzletek születtek a nagyvállalatokat megcélzó szolgáltatási ajánlatokból, míg a színes technológia és a közepes termelékenységű fekete-fehér rendszerek eladásai a berendezés értékesítés növekedéséhez járultak hozzá. A Xerox a korábban tervezettnél nagyobb éves nyereségre számít.
"Az új rendszerek és a specializált szolgáltatások iránti kereslet, valamint a hatékony kis- és nagyvállalati dokumentumkezelő megoldásokra összpontosító üzletpolitika a rugalmas készpénzgeneráló üzleti modellel társítva ismét várakozásainkat felülmúló negyedéves eredményekhez vezetett" - nyilatkozta Anne M. Mulcahy, a Xerox elnök-vezérigazgatója.

A negyedév során a berendezések értékesítéséből származó összes bevétel mintegy kétharmada az elmúlt két évben bevezetett termékekből származik, ami világosan mutatja a Xerox beruházási stratégiájának piaci sikerét. A berendezések értékesítéséből származó árbevétel 5%-kal nőtt a második negyedévben, amely érték egy 2 százalékpontos árfolyamnyereséget is tartalmaz. A negyedév teljes árbevétele 3,9 milliárd dollár volt, amely az előző év azonos időszakához képest 2%-os visszaesést mutat, beleértve egy 2 százalékpontos árfolyamnyereséget is. Az árbevétel növekedését továbbra is hátrányosan érintette a vállalat régebbi, analóg termékeiből származó kellékanyag, szerviz és egyéb bevételek (post-sales revenue = értékesítés utáni bevételek) csökkenése. Ezenkívül a gyengén szereplő dél-amerikai piac is jelentősen kihatott az értékesítés utáni bevételek és a teljes árbevétel alakulására.

A vállalat célzott növekedési területein (digitális irodai és nagyteljesítményű termékek és kapcsolódó, szolgáltatások) a teljes második negyedéves árbevétel az előző év ugyanezen időszakának árbevételéhez képest 4%-kal nőtt, és így jelenleg a cég teljes árbevételének mintegy 73%-át teszi ki.

A Xerox növekedési stratégiájának fő hajtóerejét jelentő színes nyomtatókból származó második negyedéves bevétel 17%-kal nőtt, ami azért fontos, mert a nyomatszám növekedésével együtt emelkedik a színes berendezésekkel kapcsolatos értékesítés utáni bevételek volumene is. A színes berendezések értékesítéséből származó árbevétel jelenleg a Xerox teljes árbevételének 25%-át teszi ki.
Kulcsszavak: +céginfo Xerox

A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai

Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.

2024. november 22. 10:15

A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet

A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél. 

2024. november 21. 20:54

Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál

A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról. 

2024. november 21. 19:31

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

MyPhoneExplorer 2.2.0

Android mobiltelefonokhoz alkalmazható szinkronizáló program. Telefonkönyv, SMS, híváslista, naptár, üzenetek és hasonló feladatok ellátására szolgáló kitűnő alkalmazás, ami Outlook Express és Thunderbird címjegyzék támogatással is rendelkezik.

2024. november 21. 17:11

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01