rEVOLUTION : Egyedi fejlesztés egyedi igényekre
Bolti kiskereskedelmi rendszer a Marosportnál
Az egyedi fejlesztést a nagykereskedelmi rendszerrel való szoros együttműködés igénye, és a ruhaiparra jellemző színek és méretek szerinti árukezelés tette szükségessé. A vállalat egyelőre a budapesti plázákban található üzleteiben használja a kiskereskedelmi szoftvert, de mivel a tervei között szerepel a megyeszékhelyeken történő franchise rendszerű terjeszkedés, az üzletek száma hamarosan ugrásszerűen bővülhet. Az előretekintésnek és az egyedi fejlesztésnek köszönhetően a szoftver már fel van készülve arra, hogy e partnereket is bekapcsolják a cég központjába.
Egyedi megoldások
A fejlesztés egyik kihívása volt, hogy a rendszer az ad-hoc bolti értékesítést optimalizált folyamatokkal támogassa. A bolti értékesítés gyorsasága különösen meghatározó követelmény, így a szoftvert fel kellett készíteni a karácsonyi időszakokban várható értékesítési csúcsokra is.
A rendszer másik érdekessége a pénztárgép-kezelés megvalósítása. Mivel az üzletekben a pénztárgép használata elengedhetetlen, ezért szükség volt olyan funkcionalitásra is, amely a pénztárgép automatikus meghajtását végzi, elkerülve ezzel a dupla adatrögzítés okozta hibalehetőségeket. A cég döntéshozóinak előrelátását dicséri, hogy már korábban - amikor még közel sem volt napirenden a kiskereskedelmi rendszer kialakítása - olyan pénztárgépekkel szerelték fel boltjaikat, amelyek alkalmasak a számítógépes kapcsolatra.
A rendszerben minden egyes bolt a Marosport központjában található szerverekre dolgozik közvetlenül, így lehetővé vált, hogy a boltok igény esetén egymás készleteit láthassák. Emellett nem elhanyagolható szempont az sem, hogy rendszerüzemeltetést csak a központban kell fenntartani.
Ráfordítás, megtérülés, hatékonyság
A kiskereskedelmi rendszer fejlesztése mintegy 3 hónap alatt készült el. Ez jóval kisebb, mint amennyit a nagykereskedelmi rendszer fejlesztése vett igénybe (25 hónap). A munka során jelentős erőforrást takarított meg a rEVOLUTION a nagykereskedelmi rendszerben már elkészített alkotóelemek átemelésével és átalakításával. Szintén jelentős erőforrás-megtakarítást eredményezett, hogy a fejlesztő cég munkatársai már jól ismerték a Marosport dolgozóit és folyamatait (és fordítva is), így ismerősként sokkal közvetlenebb formában zajlottak a fejlesztési felmérések.
A project sikerességét segítette, hogy a rendszer felmérése során nem csak az aktuális rendszer megvalósítása történt meg, hanem a rEVOLUTION szakemberei a jelenlegi üzleti folyamatok optimalizálásába is besegítettek.
Folytatják...
A fejlesztés során több olyan funkcionális igény is felmerült, amely az 1.0 verzió idő- és költségkeretébe nem fért bele. Ezek egy 2.0 fejlesztés kereteiben belül kerülnek megvalósításra, amelynek felmérési munkálatai már el is kezdődtek.
Érdekes...
Meglepő, és sajnálatos, hogy az üzletházak a rendszer bevezetésekor nem tudták biztosítani az ADSL kapcsolatot, ezért az állandó internet-kapcsolatot a GTS Datanet műholdas rendszerével oldották meg.
Egyedi fejlesztések a rEVOLUTION-nél...
A rEVOLUTION Software jelentős tapasztalatokkal rendelkezik az egyedi fejlesztések területén, amelyek elsősorban adatbáziskezeléshez, illetve ügyviteli és vállalatirányítási rendszerekhez kapcsolódnak. Ebből a tevékenységből évente több tízmillió Ft bevétele származik, így a 2003-ban elért 52 millió Ft bevétel meghaladta a teljes árbevétel 10%-át.
rEVOLUTION sajtóközlemény nyomán
Kapcsolódó cikkek
- Sikeres Microsoft ERP-partner a rEVOLUTION
- rEVOL Express: modulokból összeállítható dobozos ügyviteli programcsalád
- Az Accenture-t építi a Vodafone integrált vállalatirányítási rendszerét
- Megjelent az Adobe LiveCycle Enterprise Suite család
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- Beszerzés - nyíltan
- A kis- és középvállalatok versenyképességéért - workshop és kiállítás
- Microsoft Gold Certified Partner lett a rEVOLUTION
- Üzleti eredmények kkv-knál - HP technológiákkal
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.