IDC: a SAS vezeti a marketing automatizálási szoftverek piacát
Az IDC becslése szerint a marketing tevékenységeket automatizáló szoftveralkalmazások piaci forgalma 2004-ben eléri az 1,49 milliárd dollárt. A jelentés szerint a SAS piaci részesedése a többi gyártó hasonló adatát megelőzve jelenleg 7,9 százalék, míg a 2003. évi bevétele elérte a 117,3 millió dollárt. A SAS bevételének 24,1 százalékos növekedése messze meghaladja a piac egészének 1,4 százalékos bővülését. Az IDC jelentése a SAS-ról a következőket írja. A SAS Institute a marketing üzletbe jelentős adatelemzési és adatkezelési tapasztalattal érkezett, és ez marketing automatizálási szoftverén is megmutatkozik. A nem statisztikusoknak készült alkalmazások esetében az egyik központi kérdés, hogy milyen mértékben célszerű integrálni a bonyolultabb adatelemzési funkciókat. Csekély mértékű integráció esetén a felhasználó esetleg kénytelen lesz más szoftvereszközt segítségül hívni kérdései megválaszolásához. Míg ha túlságosan sok fejlett funkciót tartalmaz a termék, fennáll a veszélye, hogy a felhasználók úgy vélik majd, atomtudósnak kell lenniük ahhoz, hogy a szoftver használják, így egy sor adatelemzési funkciót inkább figyelmen kívül hagynak. A SAS úgy oldotta meg ezt a kérdést, hogy nagy gonddal tanulmányozta a felhasználók igényeit és problémáit, és a bonyolultabb funkciókat egymással összekapcsolt táblázatos és grafikus szoftverelemekkel igyekezett érthetővé tenni. A SAS marketing automatizálási megoldásának szerves része az üzleti adatelemzési és a metaadat-kezelési funkció, valamint az Enterprise Miner adatbányászati eszköz.
Kapcsolódó cikkek
- Eladja a Synergon a horvát leánycégét
- A Google nem használhatja a Gmail nevet Németországban
- Magyar Telekom: integrált ügyfélszolgálati központ Szegeden
- Perből szövetség: SanDisk-Ritek
- Megalakult a D-Link ( Magyarország) Kft.
- Átláthatóságot, jobb kommunikációt ígér a Siemens új vezére
- A Synergon nyerte az MFB üzemeltetéstámogatási pályázatát
- Microsoft Dynamics: minden napra egy új ügyfél
- XAPT: magyar vállalatirányítási siker az USA-ban
- Telekommunikációs cégegyesülések segíthetik a Wall Streetet
Az AI segítségével teszi hatékonyabbá az energetikai rendszerek felügyeletét a Ganz
Új, mesterséges intelligencia alapú szakértői megoldást fejlesztett ki a Ganz Transzformátor- és Villamos Forgógépgyártó Kft. A Ganz Intelligent Solutions Expert System a villamosenergia-ipari eszközök, különösen teljesítmény transzformátorok, motorok és generátorok állapotfelméréséhez, diagnosztikájához és karbantartás ütemezéséhez nyújt digitális megoldást.
Pályaorientációs nap volt a Széchenyi-egyetemen
Pályaorientációs nap keretében érkeztek általános iskolások a győri Széchenyi István Egyetemre, ahol laborlátogatásokon, előadásokon, kreatív foglalkozásokon, sőt kínai nyelvórán is részt vehettek. A jelentős érdeklődés miatt az intézmény komplex szolgáltatáscsomagot állított össze, amelyre iskolai csoportok jelentkezhetnek, akár egy osztálykirándulás tartalmas programjaként.
A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at
A HONOR Magic V3 felkerült a TIME 2024 legjobb találmányait tartalmazó éves listájára, amely a legkülönlegesebb, az életünket megváltoztató innovációkat mutatja be számos területen, többek között az egészségügy, az AI és a zöld energia terén.
Ezt tudja az OMODA autók gyártója, a Chery Group új akkumulátor-technológiája
Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.
A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at
A HONOR Magic V3 felkerült a TIME 2024 legjobb találmányait tartalmazó éves listájára, amely a legkülönlegesebb, az életünket megváltoztató innovációkat mutatja be számos területen, többek között az egészségügy, az AI és a zöld energia terén.