Utazáshoz kapcsolódó elektronikus vásárlási szokások
forrás Prim Online, 2004. szeptember 25. 11:38
A napokban a Sky Team globális légitársasági szövetséghez csatlakozott KLM-nél egy év alatt megduplázódott a magyarországi elektronikus foglalások aránya.
A 30-50 éves korcsoportba tartozó, rendszeresen internetező menedzserek 90 százaléka tervezi, hogy egy éven belül ismét utazik repülővel. 64 százalékuk egyedül, 34 százalékuk pedig utazási irodán keresztül szervezi meg utazását - derült ki a KLM utazáshoz kapcsolódó elektronikus vásárlási szokásokat vizsgáló kutatásából. A fapados légitársaságokat, olcsóságuk miatt, mindössze 23 százalék választaná, 62 százalék pedig csak akkor, ha a feltételek a hagyományos légitársaságokénál előnyösebbek.
A rendszeresen internetezők legkedveltebb közlekedési eszköze a repülő (84%) és a gépkocsi (70%). Miközben közel 57 százalék érzi úgy, hogy az internetes vásárlás során előnyösebben juthat utazási szolgáltatáshoz, a weben keresztül 41 százalékuk foglal repülőjegyet.
A magyarországi internetes repülőjegy foglalás térnyerését mutatja, hogy a KLM-nél a 2003-as 2 százalék után idén, a - hagyományosnál gyakran kedvezőbb árakat felvonultató - elektronikus foglalások aránya már eléri a 4 százalékot. A világ legnagyobb globális légi szövetségévé vált Sky Teamhez a napokban csatlakozott KLM - amely szeptemberben ünnepli budapesti üzemelésének 75. évfordulóját - Magyarországon 5,5 százalékos piaci részesedésével a 4. legnagyobb szereplőnek számít.
A 30-50 éves korcsoportba tartozó, rendszeresen internetező menedzserek 90 százaléka tervezi, hogy egy éven belül ismét utazik repülővel. 64 százalékuk egyedül, 34 százalékuk pedig utazási irodán keresztül szervezi meg utazását - derült ki a KLM utazáshoz kapcsolódó elektronikus vásárlási szokásokat vizsgáló kutatásából. A fapados légitársaságokat, olcsóságuk miatt, mindössze 23 százalék választaná, 62 százalék pedig csak akkor, ha a feltételek a hagyományos légitársaságokénál előnyösebbek.
A rendszeresen internetezők legkedveltebb közlekedési eszköze a repülő (84%) és a gépkocsi (70%). Miközben közel 57 százalék érzi úgy, hogy az internetes vásárlás során előnyösebben juthat utazási szolgáltatáshoz, a weben keresztül 41 százalékuk foglal repülőjegyet.
A magyarországi internetes repülőjegy foglalás térnyerését mutatja, hogy a KLM-nél a 2003-as 2 százalék után idén, a - hagyományosnál gyakran kedvezőbb árakat felvonultató - elektronikus foglalások aránya már eléri a 4 százalékot. A világ legnagyobb globális légi szövetségévé vált Sky Teamhez a napokban csatlakozott KLM - amely szeptemberben ünnepli budapesti üzemelésének 75. évfordulóját - Magyarországon 5,5 százalékos piaci részesedésével a 4. legnagyobb szereplőnek számít.
Kapcsolódó cikkek
- Szabad a mobilozás az európai légtérben
- Pont ahol lenni kell
- Újabb Online szolgáltatásokkal modernizál a Lufthansa
- Mégsem lesz vezetéknélküli hálózat a Boeing szupergépén
- Egyre több turista is szeretné használni az internetet
- Kárpátalja a világhálón
- Az Emirates Airlines vezeti be elsőként a légi mobilhasználatot
- Az Index.hu-é lett a C-Travel.hu többségi tulajdona
- Előre kinyomtatható beszállókártya
- Lufthansa Systems ProfitLine/Yield bevételmenedzsment IT rendszer az AiRUnionnál