Az LG 2010-re 10 milliárd dolláros bevételt vár Indiából
egy új, GSM-telefonokat előállító gyártósor felszerelése az új pune-i gyárban, és ennek (a kínai Csingtao városában található gyár után) a második legnagyobb termelőhelyként történő kiaknázása; illetve
a jelenlegi indiai 750 fős kutatás-fejlesztési gárda 1500 főre történő kibővítése 2007-ig a kiemelkedő színvonalú termékek kifejlesztésére irányuló törekvés jegyében, és 2007-re az indiai gyártású termékek 30 százalékának exportálása Ázsiába, Közép-Keletre és Afrikába.
Az LG Electronics második indiai gyártelepe 211 ezer négyzetméter összterületű; a jelenlegi gyártósoron évente 600 ezer tévé és egymillió hűtőgép készül. A cég 2005-re légkondicionálókat, mosógépeket, monitorokat és elektromos sütőket előállító gyártósorokkal egészíti ki a termelést és egy GSM-telefonokat gyártó sort is beállít majd az új pune-i létesítménybe. Az új GSM-telefongyártó sor előreláthatóan évi kétmillió készüléket termelhet; ezt a kapacitást a cég 2010-re globális gyártóközponttá bővítéssel évi 10 millióra növelheti.
A három növekedési stratégiához kapcsolódóan 2007-ig az LG Electronics összesen 150 millió dollárt fordít az indiai létesítmények felállítására és a kutatás-fejlesztés fellendítésére. Ebből 53 millió dollárt költ a pune-i második gyárra, 43 milliót a GSM-gyártósor kialakítására és 54 milliót a kutatás-fejlesztési munkaerő biztosítására és egyéb célokra. E stratégiák révén az LG Electronics Kínát és Indiát kívánja felhasználni elsődleges gyártóhelyként világpiaci jelenlétének növelésére, de a koreai Changwongban és Gumiban működő gyárait is főbb gyártóhelyként használja majd, ezáltal növelve jelenlétét a háztartási eszközök piacán.
Az LG Electronics jelenleg televíziókat, hűtőszekrényeket, légkondicionálókat, mosógépeket és számítógépeket gyárt az India északi részén, Új-Delhi közelében található Noida városában. 1998 óta Bangalore-ban működik egy kutatás-fejlesztési központ is az informatikában rendkívül erős India kiváló kutatási és fejlesztési munkaerő-kínálatának kihasználása érdekében.
Ez év januárjától szeptemberig az LG Electronics csúcspozíciót vívott ki az indiai piacon. Részesedése százalékban a különféle területeken: televíziók: 23,5%, CDMA telefonkészülékek 55%, légkondicionálók 35%, hűtők 26%, mosógépek 30,8%, elektromos sütők 40,9% - a társaság ezáltal 1 milliárd dollárnyi forgalmat könyvelhet el. A vállalat az idei évre 1,3 milliárd dollárnyi forgalmat, és ezzel előretörést vár az indiai háztartási berendezések piacán.
Kapcsolódó cikkek
- LG Google csokoládé telefon
- Összefogás után per: az LG beperelte a Hitachit
- Microsoft-LG szabadalom-engedélyezési megállapodás
- LG Csokoládé laptop
- Moszkvában debütált a kompakt LG Shine telefon
- Az LG a Cannes-i Filmfesztivál hivatalos partnere
- Késik az LG kéklézeres kombó lejátszója
- Blu-ray, HD DVD, DVD: mindent ismer az új LG író
- Nagyteljesítményű mikro Hi-Fi az LG-től
- Megérkezett Európába az LG Shine telefon
Galaxy AI: Mesterséges intelligencia a csuklódon és a füledben
A Samsung legújabb okoseszközeiben kulcsfontosságú szerepet tulajdonít a mesterséges intelligenciának (AI). A Galaxy AI egy olyan, a mindennapokat támogató intelligens technológia, amely a felhasználói igényekhez alkalmazkodik, egyaránt a fitnesz, az egészségmegőrzés és a kommunikáció területén. Az új Galaxy Watch7 és Watch Ultra okosórák, valamint a Galaxy Buds3 és Buds3 Pro fülhallgatók a vállalat első olyan viselhető eszközei, amelyeken a Galaxy AI átfogóbb, személyre szabottabb élményt nyújthat. A mesterséges intelligencia a korábbi funkciókat még színvonalasabbá teszi, miközben számos új szolgáltatást is kínál.
A HONOR közzétette az AI-jal felturbózott MagicOS 9.0 ütemtervét
A HONOR bejelentette a MagicOS 9.0 hivatalos frissítési ütemtervét. A MagicOS 9.0 hivatalos verziója* először a HONOR Magic V3 készüléken lesz elérhető Európában decembertől. Az iparág első, minden szituációhoz személyre szabott AI operációs rendszereként a felhasználói élmény sokkal jobb lesz, beleértve a továbbfejlesztett AI funkciókat, az optimalizált ember-gép interakciót és még több személyes AI élményt.
Harmadik negyedéves árbevételével a Xiaomi túlszárnyalta a piaci várakozásokat
A Xiaomi Corporation (továbbiakban „Xiaomi” vagy a „Csoport”) – a fogyasztói elektronikai termékek és okoseszközök globális, vezető gyártója, amely az Internet of Things („IoT”) platform által összekapcsolt okostelefonokra és okoshardverekre épül, bejelentette a 2024. szeptember 30. napján lezárult három hónapos periódusra („2024 Q3,” vagy „az Időszak”) vonatkozó nem auditált, konszolidált eredményét.
Galaxy AI: Mesterséges intelligencia a csuklódon és a füledben
A Samsung legújabb okoseszközeiben kulcsfontosságú szerepet tulajdonít a mesterséges intelligenciának (AI). A Galaxy AI egy olyan, a mindennapokat támogató intelligens technológia, amely a felhasználói igényekhez alkalmazkodik, egyaránt a fitnesz, az egészségmegőrzés és a kommunikáció területén. Az új Galaxy Watch7 és Watch Ultra okosórák, valamint a Galaxy Buds3 és Buds3 Pro fülhallgatók a vállalat első olyan viselhető eszközei, amelyeken a Galaxy AI átfogóbb, személyre szabottabb élményt nyújthat. A mesterséges intelligencia a korábbi funkciókat még színvonalasabbá teszi, miközben számos új szolgáltatást is kínál.
A HONOR Magic V3 elsőként kapja meg az AI-alapú MagicOS 9.0 frissítést
A HONOR bejelentette a MagicOS 9.0 hivatalos frissítési ütemtervét. A MagicOS 9.0 hivatalos verziója* először a HONOR Magic V3 készüléken lesz elérhető Európában decembertől. Az iparág első, minden szituációhoz személyre szabott AI operációs rendszereként a felhasználói élmény sokkal jobb lesz, beleértve a továbbfejlesztett AI funkciókat, az optimalizált ember-gép interakciót és még több személyes AI élményt.