Megduplázódott a Rambus nyeresége, jön az XDR
Kiss Ádám Zoltán, 2004. október 16. 05:46
A mai PC-k memóriamegoldásait szabadalmaival megalapozó Rambus a harmadik negyedévben 38,8 millió dolláros forgalmat bonyolított le, ami után 10,4 millió dollár hasznot könyvelt el, ez 10 cent részvényenként. Az egy évvel ezelőtti adatok 28,6 millió dolláros forgalmat, és 5 millió dolláros, vagyis részvényenkénti 5 centes nyereséget mutattak. A fejlesztéseit a jelek szerint hatékonyan dollárra fordítani képes vállalat a pénzügyi tranzakciók mellett sikerét az XDR-nek köszönheti, mely szinte biztosan a jövő memóriainterfésze lesz. A nagy elektronikai konszernek, köztük a Sony, a Toshiba és a Panasonic/Technics márkaneveiről ismert Matsushita sorra licencelik a nagyobb adatforgalmat lehetővé tevő XDR memóriarendszert, mely minden bizonnyal hamarosan megjelenik a piacon, és felváltja a ma használatos megoldásokat, a Toshiba modellje például 3,2 GHz-es sebességgel képes kommunikálni a rendszer többi összetevőjével.
Kulcsszavak: Rambus
Kapcsolódó cikkek
- Monopolhelyzet teremtése miatt elmarasztalták a Rambust
- Rambus-Toshiba memóriamegállapodás
- 75 millió dolláros Rambus-AMD licenc-megállapodás
- Még gyorsabb XDR grafikus memória a Rambustól
- Szupergyors XDR DRAM memórialapkák a Toshiba-tól
- Átfogó licenc-megállapodást kötött az Infineon és a Rambus
- Az EU érvénytelenítette a Rambus fontos szabadalmi jogait
- Ma a világ leggyorsabb tármorzsáját a Toshiba szállítja
- Jövőre érkezik a Rambus XDR DRAM memória
- Rambus Redwood: chipek közötti szupergyors kommunikáció
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.
2024. november 5. 13:27
Cikkgyűjtő
További fontos híreink
legfrissebb cikkei
Lissák Laura készen áll az anyaságra
2024. 11. 05
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
2024. 11. 05