Új Navision értékesítési program a vidéki vállalkozások felzárkóztatására
A Programban részt vevő partnerek (hardver-, hálózat- és szoftverértékesítők) feladata, hogy széles körű helyi ismertségüket felhasználva a velük kapcsolatban álló, a Microsoft Navision vállalatirányítási rendszer iránt érdeklődő partnereiket „továbbítsák” a Navision Kompetencia Központ, azaz a rEVOLUTION Software felé, amely a továbbiakban az ügyféllel felvéve a kapcsolatot elvégzi az igényfelmérési, értékesítési és rendszer-bevezetési munka további, időt és magas szintű szakértelmet igénylő lépéseit.
Az újonnan bevezetett Ajánlói Program minden résztvevőjének előnyöket nyújtva új lehetőségeket nyit meg a vállalkozások fejlesztése terén. A programban részt vevő vállalkozások helyi ügyfelei, partnerei ugyanis „első kézből”, bevezetési tapasztalattal és naprakész Navision-képesítéssel rendelkező, megbízható, az ERP-piacon jól ismert szakértő cégtől „házhoz szállítva” jutnak cégre szabott információkhoz a Microsoft Navision lehetőségeiről, a fővárostól távolabb eső településeken is. Az ajánlást végző, szerződött Partnerek pedig olyan terméket kínálhatnak ügyfeleiknek, amelyet amúgy erőforrás- és képesített szakembergárda hiányában át kellene engedniük más beszállítóknak. A Navision Kompetencia Központ és az ügyfél között létrejövő együttműködés pedig nemcsak közvetlen, hanem közvetett üzleti lehetőséget is jelent az „Ajánló” számára. A Navision bevezetése a tapasztalatok szerint ugyanis a vállalkozások nagy részénél infrastruktúra-bővítést is igényel.
A rEVOLUTION Software, mint Kompetencia Központ a program bevezetésével elsősorban a széles körű tájékoztatáshoz nehezebben hozzájutó vidéki vállalkozásokra számít. Várható még a fővárosi cégek azon körének is a bekapcsolódása a rendszerbe, akik eddig információ hiányában nem döntöttek vállalatirányítási rendszer bevezetéséről, holott a vállalkozás mérete és tevékenysége már megkövetelte volna azt. Most azonban ügyvitelüket, napi folyamataikat, igényeiket, meglévő rendszerüket jól ismerő hardver- és szoftverbeszállítóik révén felmerülhet az igény egy esetleges ERP-rendszer-bevezetésre.
A rEVOLUTION tervei szerint 2005-ben a cég Navision értékesítésének már 10-20%-a bonyolódik majd ezen a csatornán keresztül.
Kapcsolódó cikkek
- Az Accenture-t építi a Vodafone integrált vállalatirányítási rendszerét
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- Microsoft Gold Certified Partner lett a rEVOLUTION
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- Újabb Microsoft elismerés a rEVOLUTION-nek
- Számadó újdonságok: virtuális könyvelő és menedzsmentrendszerek
- Az Oracle megkezdi az Oracle E-Business Suite 12. verziójának forgalmazását
- Kereskedelmi banki ügyvitel Microsoft Dynamics AX-en
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.