A CA a kis- és középvállalatai piacra koncentrál az EMEA térségben

forrás Prim Online, 2004. október 27. 08:25
24 millió dolláros befektetéssel támogatja a CA az EMEA (Európa, Közel-kelet, Afrika) térség kis- és középvállalatai (KKV) számára tervezett "Total Protection" termékportfóliójának piacravitelét. A hármas stratégia egyik pilléreként kiszemelt KKV-piac meghódításáért a CA nem kevesebb, mint 24 millió dollárt (vagyis 20 millió eurót) fektet be infrastruktúrális eszközökbe és marketing tevékenységbe. Ezzel párhuzamosan a CA saját 17 000 partnerén keresztül olyan termékportfolióval áll elő, amely választ ad a kis- és középvállalatok igényeire.
A CA nem titkolt szándéka az, hogy a kategóriájában legjobb antivírus, biztonsági adatmentés, anti-spyware és desktop migráció megoldásokat magában foglaló “one stop shop" szolgáltatással megkülönböztesse magát az "egytermékes" szállítóktól és a nagy IT rendszerek terjesztőitől. A CA kisvállalati programjához tartozó szoftvereket zökkenőmentes együttműködés és átfogó védelem jellemzi. A termékportfóliót alkotó BrightStor ARCserve Backup, eTrust Antivirus, Unicenter Desktop DNA és eTrust PestPatrol szoftverek birtokában garantált a kis- és közép válallatok IT beruházásainak teljes körű védelme.

4 millió dolláros CA kampány a kis és középvállalatok megnyerésére


A KKV-szegmensre irányuló fokozott figyelmet jelzi az a mintegy 4 millió dolláros (3,5 millió eurós) egész Európára kiterjedő marketing- és reklámkampány azzal az üzenettel, hogy a CA átfogó védelmet képes nyújtani az IT környezetek számára, így a felszabaduló erőforrásokat saját alaptevékenységükre fordíthatják a cégek.

Új interaktív ügyfélszolgálati központ a kis és középvállalkozások számára


A CA hosszú távú KKV-stratégiájának szellemében 20 millió dolláros (16,5 millió euró) beruházással egy új interaktív ügyfélszolgálati központ (CIC) készült el Barcelónában; a hivatalos megnyitóra október végén kerül sor. A CIC központban dolgozó több mint száz, több nyelven beszélő alkalmazott feladata az új KKV ügyfelek támogatása, valamint a bevételt hozó lehetőségek proaktív kiaknázása a CA kereskedelmi partnerein keresztül. Mindezek mellett nemsokára a CIC-csoport végzi a magas szintű technikai támogatás megszervezését is, fejlett IT infrastruktúra és tapasztalt szoftverfejlesztők bevonásával. A Barcelonában tevékenykedő csoport munkáját egészíti ki a CA Egyesült Királyságban, Datchet-ben működő interaktív ügyfélközpontja, ahol egy harminc fős gárda áll az Egyesült Királyság és Írország kis- és közepes vállalatainak rendelkezésére.

Annak érdekében, hogy a viszonteladók közvetlenül hozzáférhessenek ezekhez az értékesítési csatornákhoz, a CA létrehozott egy célorientált, integrált disztribúciós rendszert is, amely mind a CIC központ, mind a partnerek számára elérhető. Ezzel párhuzamosan a CA egy olyan globális, jelentős erőforrásokkal rendelkező szoftverfejlesztő csoport megalapításán dolgozik, amely az EMEA térségében lévő országokat megcélozva támogatja a CA termékek továbbfejlesztését a KKV-szektor speciális igényeinek megfelelően.

A CA a régióban a három pilléren nyugvó növekedési stratégia megvalósításával 1 milliárd dollár éves bevétellel kalkulál, ez pedig a CA általános általános bővüléséhez képest gyorsabb ütemű növekedést jelent. A CA a KKV-szektoron túlmenően a jelenleginél komolyabb piaci előretörést is tervez egyes feltörekvő piacokon, így például a Közel-Keleten és Közép-Kelet-Európában. Mindezek mellett az eredeti eszközgyártókkal (OEMs) való fokozott együttműködés is a tervek között szerepel.
Kulcsszavak: +céginfo CA

Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz

Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére. 

2024. november 22. 11:39

A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai

Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.

2024. november 22. 10:15

A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet

A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél. 

2024. november 21. 20:54

Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál

A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról. 

2024. november 21. 19:31

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01