A CA a kis- és középvállalatai piacra koncentrál az EMEA térségben
4 millió dolláros CA kampány a kis és középvállalatok megnyerésére
A KKV-szegmensre irányuló fokozott figyelmet jelzi az a mintegy 4 millió dolláros (3,5 millió eurós) egész Európára kiterjedő marketing- és reklámkampány azzal az üzenettel, hogy a CA átfogó védelmet képes nyújtani az IT környezetek számára, így a felszabaduló erőforrásokat saját alaptevékenységükre fordíthatják a cégek.
Új interaktív ügyfélszolgálati központ a kis és középvállalkozások számára
A CA hosszú távú KKV-stratégiájának szellemében 20 millió dolláros (16,5 millió euró) beruházással egy új interaktív ügyfélszolgálati központ (CIC) készült el Barcelónában; a hivatalos megnyitóra október végén kerül sor. A CIC központban dolgozó több mint száz, több nyelven beszélő alkalmazott feladata az új KKV ügyfelek támogatása, valamint a bevételt hozó lehetőségek proaktív kiaknázása a CA kereskedelmi partnerein keresztül. Mindezek mellett nemsokára a CIC-csoport végzi a magas szintű technikai támogatás megszervezését is, fejlett IT infrastruktúra és tapasztalt szoftverfejlesztők bevonásával. A Barcelonában tevékenykedő csoport munkáját egészíti ki a CA Egyesült Királyságban, Datchet-ben működő interaktív ügyfélközpontja, ahol egy harminc fős gárda áll az Egyesült Királyság és Írország kis- és közepes vállalatainak rendelkezésére.
Annak érdekében, hogy a viszonteladók közvetlenül hozzáférhessenek ezekhez az értékesítési csatornákhoz, a CA létrehozott egy célorientált, integrált disztribúciós rendszert is, amely mind a CIC központ, mind a partnerek számára elérhető. Ezzel párhuzamosan a CA egy olyan globális, jelentős erőforrásokkal rendelkező szoftverfejlesztő csoport megalapításán dolgozik, amely az EMEA térségében lévő országokat megcélozva támogatja a CA termékek továbbfejlesztését a KKV-szektor speciális igényeinek megfelelően.
A CA a régióban a három pilléren nyugvó növekedési stratégia megvalósításával 1 milliárd dollár éves bevétellel kalkulál, ez pedig a CA általános általános bővüléséhez képest gyorsabb ütemű növekedést jelent. A CA a KKV-szektoron túlmenően a jelenleginél komolyabb piaci előretörést is tervez egyes feltörekvő piacokon, így például a Közel-Keleten és Közép-Kelet-Európában. Mindezek mellett az eredeti eszközgyártókkal (OEMs) való fokozott együttműködés is a tervek között szerepel.
Kapcsolódó cikkek
- A Google nem használhatja a Gmail nevet Németországban
- Magyar Telekom: integrált ügyfélszolgálati központ Szegeden
- Perből szövetség: SanDisk-Ritek
- Megalakult a D-Link ( Magyarország) Kft.
- Átláthatóságot, jobb kommunikációt ígér a Siemens új vezére
- A Synergon nyerte az MFB üzemeltetéstámogatási pályázatát
- Microsoft Dynamics: minden napra egy új ügyfél
- XAPT: magyar vállalatirányítási siker az USA-ban
- Telekommunikációs cégegyesülések segíthetik a Wall Streetet
- Csökkent a Magyar Telekom saját részvényeinek száma
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.