Microsoft: szellemi tulajdonjogi kártérítési garancia a végfelhasználókra is
A Microsoft fokozatosan építette ki és bővíti a szellemi tulajdonnal kapcsolatos védelmet, hogy ügyfelei nyugodt lélekkel választhassák a Microsoft szoftvereit. 2003-ban a Microsoft a mennyiségi licenctulajdonosok esetében megszüntette a kártérítés felső határát. A vállalat mostantól a szellemi tulajdonjogokkal kapcsolatos védelmet a mennyiségi licenctulajdonosok biztosított kártérítési igényeiről kiterjeszti a cég szoftvereinek összes végfelhasználójára.
A szellemi tulajdonjogok kezelésének fontosságára nagyszabású esetek hívták fel az iparág figyelmét. A Kodak és a Sun, illetve az Intertrust és a Microsoft közötti eljárások precedens értékű szabadalmi követelésekre hoztak példát, ahol nagy összegű kártérítések vagy megállapodások születettek. A Microsoft együttműködési készsége a Dell és a Gateway védelmének kapcsán - amikor a Lucent Technologies szabadalmi kártérítési igényt nyújtott be velük szemben a Microsoft érintőképernyős technológiájának használata miatt - szintén azt szemlélteti, milyen összetett és valós problémákat vetnek fel ma az iparágban a szellemi tulajdonjogi kérdések. A felhasználók olyan szállítókat keresnek, akik hajlandók termékeik mögé állni, és megvédeni őket az ilyen kockázatoktól.
Kapcsolódó cikkek
- A Google a Vista keresőfunkcióját kritizálja
- Szeptember 17-én dől el a Microsoft-EU per
- Románia - 114 millió eurós kárt okozott a szoftver-kalózkodás
- A Microsoft mondja a Linux-tábornak, hogy nagyfejű...
- Évi 40 milliárd dolláros veszteséget okoz a szoftverkalózkodás
- Illegális szoftverhasználat: 1 milliárddal kisebb kár az EU-ban
- Csak a Linux-kernel 42 Microsoft-szabadalmat sért
- Nem megfelelő megoldás az EU-nak a Microsoft feldarabolása
- A jogvédők ünneplik az alkotókat
- EU per: együttműködésre készül a Microsoft
szoftver ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Szakmai konferencián mutatkozik be a Quest IT felügyeleti szoftver
A díjnyertes Quest cég megoldásait mutatja be szakmai konferencián az amerikai szoftverház magyarországi képviseletét ellátó Ker-Soft Kft. szeptember 27-én 9 és 16 óra között a Larus étterem és Rendezvényközpontban.
Dedikált e-könyv
Évek óta kísérleteznek az e-könyves világban a szerzői dedikálás megoldásával. Ez olyan terület, amelyben az e-könyv nem versenyezhetett a nyomtatott kiadványokkal. Egy kötet, benne az író saját kézírású ajánlása, nagy érték, nemzedékről nemzedékre megőrzik az ilyen becses darabot. Az elektronikus szöveg nem egy adott hordozóhoz köthető, hová is kerülne az autográf kézjegy? Nos, megvan a megoldás. A neve: Autograph Now.
Az 50 legjobb iPhone alkalmazás – szórakozás
A játékok, utazással, életmóddal, zenével és fényképezéssel kapcsolatos iPhone alkalmazások után most bemutatjuk a Time szerkesztői által legjobbnak ítélt szórakozáshoz kapcsolódó applikációkat. (http://href.hu/x/fzym)
Ingyenes tanulmány a hatékony call center üzemeltetéséről
A várakozási idő előzetes bemondásával jelentősen csökkenthető a call centerbe betelefonáló ügyfelek frusztrációja, de ha a közölt időtartam hosszabb, mint 5 perc, akkor nagy valószínűséggel elveszítjük az ügyfelet - többek közt ez derült ki a call és contact centerek területén immáron 15 éves építési és üzemeltetési tapasztalattal rendelkező NET’54 Üzleti Kommunikáció nemrég megjelent ingyenes tanulmányából.
Számítási felhővel, érzékelőkkel és okostelefonokkal az ízletes mandarinért
A Fujitsu Limited és a Sowakajuen Co. Ltd. bejelentették, hogy megkezdték az infokommunikációs technológia mandarintermesztésben történő használatának helyszíni tesztelését Japánban. A projekt célja a kiváló minőségű, ízletes Arida Mikan fajtájú mandarin termesztésének támogatása.