Alkalmazás az apróhirdetések közlésének felgyorsításához
forrás Prim Online, 2004. november 17. 11:20
![](/download/viewattach/42897/1/40/preview-385367436.jpg)
Az SAP Classified Advertising Management olyan átfogó, call centeres alapokra épülő megoldás, amely egyetlen szabványos felületen egyesíti a szöveges és képes apróhirdetésekhez kapcsolódó, hagyományosan több szoftverrel végzett tartalomkezelési és üzleti folyamatokat. Az alkalmazást a The Washington Post szerkesztőségében finomra hangolták és tesztelték, ahol várhatóan 2005 derekán kezdik majd használni az éles napi működésben. A globális piacon 2005-től kapható SAP Classified Advertising Management jól kiegészíti az SAP korábbi reklámkezelő szoftvereit. A bejelentésre az október 11-14. között megrendezett IfraExpo 2004 szakvásár keretében, Amszterdamban került sor, ahol az SAP működés közben is bemutatta az új alkalmazást az érdeklődőknek.
Az apróhirdetésekkel is foglalkozó médiatársaságoknak a lehető legtöbb ügyfelet kell kiszolgálniuk minél rövidebb idő alatt, és több folyamatot kell párhuzamosan futtatniuk ahhoz, hogy meg tudjanak felelni a szigorú hirdetésfeladási határidőknek. A tervezési és pénzügyi munkafolyamatokat szorosan integráló SAP Classified Advertising Management "egykapus" megoldást biztosít a reklámmunkatársak és a call center dolgozói számára a teljes folyamat kezeléséhez, ami komoly előnyt jelent az időérzékeny telefonos ügyfélkommunikáció során.
A könnyen kezelhető alkalmazás funkcionalitása a teljes munkafolyamatot lefedi: a szöveges és képes apróhirdetési reklámhelyek értékesítését, a megrendelések feldolgozását és a hirdetések megfelelő kiadványhoz/lapszámhoz rendelését éppúgy, mint a tartalomkészítést, az elrendezés megtervezését (a grafikák és fotók elhelyezését) és a tartalom nyomdai kivitelező rendszerre küldését, vagy az elszámolást és a hirdetés próbanyomatát is tartalmazó ügyfélszámla elkészítését.
Az SAP Classified Advertising Management segítségével a médiatársaságok egy alkalmazásban foghatják össze az apróhirdetések kezelésével kapcsolatos összes folyamatot, így csökkenthetik környezetükben a karbantartást igénylő interfészek és különálló rendszerek számát, valamint lefaraghatják teljes rendszerköltségüket (TCO). Az alkalmazás standard interfészeket biztosít a különböző szállítók nyomdai rendszereihez.
Az SAP a The Washington Post üzleti folyamatai alapján dolgozta ki apróhirdetés-kezelő megoldását. Az amerikai napilap 2003 novemberében kezdte meg az új alkalmazás tesztelését.
Az alkalmazás az SAP for Media csomagban már jó ideje elérhető ügyfél-interakciós központ funkcióira épül. A tranzakciók kezelését támogatató központ átfogó képet ad a reklámmunkatársaknak az ügyféladatokról és a megrendelésekről, valamint kiterjedt funkcionalitást biztosít számukra az ügyféltörténet és az ügyfélprofil követéséhez. További képességei közül említést érdemel az automatikus telefonos disztribúció, a számítógépes telefónia támogatása, és a kapcsolt értékesítési (up-selling) lehetőségek automatikus jelzése. Az adminisztrációs munkatársak bármikor ellenőrizhetik az aktuális díjszabást, az egyes ügyfelek hitelkereteit, becsléseket készíthetnek a megrendelésekkel kapcsolatban és többféle fizetési módszert is kezelhetnek.
A reklámértékesítés, az ügyfélszerzés és a határidő-követés támogatása mellett az SAP Classified Advertising Management a nyomtatott sajtót és az internetet egyaránt lefedő, rugalmas, többcsatornás médiaprogramok kidolgozását is lehetővé teszi a call center munkatársai számára. Az alkalmazás más funkciói segítségével az egyéni és üzleti felhasználók (pl. ingatlanügynökségek vagy használt autójukat értékesíteni kívánó magánszemélyek) reklámügyintéző bevonása nélkül, az interneten is feladhatják apróhirdetéseiket. Az apróhirdetések online megrendelésén és megfogalmazásán túl az ügyfelek a számlázási és költséginformációkat is ellenőrizhetik, valamint online illetve nyomtatott apróhirdetéseik megjelenési időpontjait is beállíthatják.
Az apróhirdetésekkel is foglalkozó médiatársaságoknak a lehető legtöbb ügyfelet kell kiszolgálniuk minél rövidebb idő alatt, és több folyamatot kell párhuzamosan futtatniuk ahhoz, hogy meg tudjanak felelni a szigorú hirdetésfeladási határidőknek. A tervezési és pénzügyi munkafolyamatokat szorosan integráló SAP Classified Advertising Management "egykapus" megoldást biztosít a reklámmunkatársak és a call center dolgozói számára a teljes folyamat kezeléséhez, ami komoly előnyt jelent az időérzékeny telefonos ügyfélkommunikáció során.
A könnyen kezelhető alkalmazás funkcionalitása a teljes munkafolyamatot lefedi: a szöveges és képes apróhirdetési reklámhelyek értékesítését, a megrendelések feldolgozását és a hirdetések megfelelő kiadványhoz/lapszámhoz rendelését éppúgy, mint a tartalomkészítést, az elrendezés megtervezését (a grafikák és fotók elhelyezését) és a tartalom nyomdai kivitelező rendszerre küldését, vagy az elszámolást és a hirdetés próbanyomatát is tartalmazó ügyfélszámla elkészítését.
Az SAP Classified Advertising Management segítségével a médiatársaságok egy alkalmazásban foghatják össze az apróhirdetések kezelésével kapcsolatos összes folyamatot, így csökkenthetik környezetükben a karbantartást igénylő interfészek és különálló rendszerek számát, valamint lefaraghatják teljes rendszerköltségüket (TCO). Az alkalmazás standard interfészeket biztosít a különböző szállítók nyomdai rendszereihez.
Az SAP a The Washington Post üzleti folyamatai alapján dolgozta ki apróhirdetés-kezelő megoldását. Az amerikai napilap 2003 novemberében kezdte meg az új alkalmazás tesztelését.
Az alkalmazás az SAP for Media csomagban már jó ideje elérhető ügyfél-interakciós központ funkcióira épül. A tranzakciók kezelését támogatató központ átfogó képet ad a reklámmunkatársaknak az ügyféladatokról és a megrendelésekről, valamint kiterjedt funkcionalitást biztosít számukra az ügyféltörténet és az ügyfélprofil követéséhez. További képességei közül említést érdemel az automatikus telefonos disztribúció, a számítógépes telefónia támogatása, és a kapcsolt értékesítési (up-selling) lehetőségek automatikus jelzése. Az adminisztrációs munkatársak bármikor ellenőrizhetik az aktuális díjszabást, az egyes ügyfelek hitelkereteit, becsléseket készíthetnek a megrendelésekkel kapcsolatban és többféle fizetési módszert is kezelhetnek.
A reklámértékesítés, az ügyfélszerzés és a határidő-követés támogatása mellett az SAP Classified Advertising Management a nyomtatott sajtót és az internetet egyaránt lefedő, rugalmas, többcsatornás médiaprogramok kidolgozását is lehetővé teszi a call center munkatársai számára. Az alkalmazás más funkciói segítségével az egyéni és üzleti felhasználók (pl. ingatlanügynökségek vagy használt autójukat értékesíteni kívánó magánszemélyek) reklámügyintéző bevonása nélkül, az interneten is feladhatják apróhirdetéseiket. Az apróhirdetések online megrendelésén és megfogalmazásán túl az ügyfelek a számlázási és költséginformációkat is ellenőrizhetik, valamint online illetve nyomtatott apróhirdetéseik megjelenési időpontjait is beállíthatják.
Kapcsolódó cikkek
- Az SAP beismerte, hogy leányvállalata jogtalanul szerzett információkat az Oracle-től
- A cégvezetők 87 százaléka rosszul méri fel az IT-kockázatokat
- SAP: kompetencia-központ a Debreceni Egyetemen
- Supernova 2007 konferencia: az internet és a fekete lyuk
- Az internetes cenzúra terjedésére figyelmeztet az Amnesty International
- Új internetes hírportál indult Békésben
- SAP-Novell: Közös Linux-támogatás
- Internetes szerzőijog-védelmi szolgáltatást vesz igénybe az AP hírügynökség
- Oracle: új világrekord négymagos és nyolcmagos platformokon
- Novell-SAP LinuxLab közös fejlesztés
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB az elektromos buszokhoz készült, energiahatékony motor- és invertercsomagot vezet be a piacra
Az ABB bejelentette az AMXE250 motorból és HES580 inverterből álló, kifejezetten az elektromos buszok igényeire szabott új és innovatív csomagjának bevezetését. Az új hajtáscsomag, amelynek harmonikus működése egy hatékonyabb, megbízhatóbb és az ipar számára azonnal rendelkezésre álló megoldást eredményez, jelentős előrelépést jelent a tisztább és fenntarthatóbb közlekedési lehetőségek terén.
2024. június 17. 11:28
K&H: Adatvédelem szintjén csak kevesen értenek az AI-hoz
Egyre több cég alkalmazza a mesterséges intelligenciát, de kevesen mondhatják el, hogy tisztában vannak azzal, hogy milyen hazai és nemzetközi, pénzügyi, felügyeleti és adatvédelmi szabályokat szükséges betartaniuk és hogyan alakíthatnak ki egy biztonságos, felkészült környezetet egy AI projekt megvalósulásakor.
2024. június 17. 09:55