Ericsson-Proximity Worldwide: kiterjesztett mobilmarketing-alkalmazás

forrás Prim Online, 2004. november 25. 14:53
A világ mobilhálózataiban 1,5 milliárd előfizetőt jelentő kapcsolati marketing a mobil kézikészülékek alkalmazásával folytatott, célzott kommunikáció hatékony eszköze lehet.
Az Ericsson és a Proximity Worldwide, az ügyfélkapcsolati marketing terén vezető szerepet betöltő cég, a BBDO hirdetési hálózatának tagja, megállapodást kötött arról, hogy közösen segítik elő a mobilmarketing (a kapcsolati marketing új, növekvő csatornája) hatékony megoldásainak elterjedését.

A négy országban (Németországban, Olaszországban, Szingapúrban és az Egyesült Államokban) kezdődő projekt keretében a mobilinfrastruktúrát marketingkommunikációs csatornaként fogják alkalmazni. Ez új bevételi forrást teremt a hálózatüzemeltetők számára, hiszen megnövekszik a forgalom mobilhálózatukon.

A szöveg, kép és multimédiás tartalom átvitelére alkalmas modern mobilkommunikáció új módszereket kínál a mobilfogyasztókat megcélzó kapcsolati marketing területén. Az Ericsson Mobility World azért kezdeményezte az együttműködést a Proximity Worldwide-dal, hogy megoldást kínáljon azon vállalatok számára, amelyek napjaink mobilkörnyezetében kívánják reklámozni az általuk forgalmazott termékeket.
Kulcsszavak: Ericsson marketing

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36