Ericsson-Proximity Worldwide: kiterjesztett mobilmarketing-alkalmazás
forrás Prim Online, 2004. november 25. 14:53
A világ mobilhálózataiban 1,5 milliárd előfizetőt jelentő kapcsolati marketing a mobil kézikészülékek alkalmazásával folytatott, célzott kommunikáció hatékony eszköze lehet.
Az Ericsson és a Proximity Worldwide, az ügyfélkapcsolati marketing terén vezető szerepet betöltő cég, a BBDO hirdetési hálózatának tagja, megállapodást kötött arról, hogy közösen segítik elő a mobilmarketing (a kapcsolati marketing új, növekvő csatornája) hatékony megoldásainak elterjedését.
A négy országban (Németországban, Olaszországban, Szingapúrban és az Egyesült Államokban) kezdődő projekt keretében a mobilinfrastruktúrát marketingkommunikációs csatornaként fogják alkalmazni. Ez új bevételi forrást teremt a hálózatüzemeltetők számára, hiszen megnövekszik a forgalom mobilhálózatukon.
A szöveg, kép és multimédiás tartalom átvitelére alkalmas modern mobilkommunikáció új módszereket kínál a mobilfogyasztókat megcélzó kapcsolati marketing területén. Az Ericsson Mobility World azért kezdeményezte az együttműködést a Proximity Worldwide-dal, hogy megoldást kínáljon azon vállalatok számára, amelyek napjaink mobilkörnyezetében kívánják reklámozni az általuk forgalmazott termékeket.
A négy országban (Németországban, Olaszországban, Szingapúrban és az Egyesült Államokban) kezdődő projekt keretében a mobilinfrastruktúrát marketingkommunikációs csatornaként fogják alkalmazni. Ez új bevételi forrást teremt a hálózatüzemeltetők számára, hiszen megnövekszik a forgalom mobilhálózatukon.
A szöveg, kép és multimédiás tartalom átvitelére alkalmas modern mobilkommunikáció új módszereket kínál a mobilfogyasztókat megcélzó kapcsolati marketing területén. Az Ericsson Mobility World azért kezdeményezte az együttműködést a Proximity Worldwide-dal, hogy megoldást kínáljon azon vállalatok számára, amelyek napjaink mobilkörnyezetében kívánják reklámozni az általuk forgalmazott termékeket.
Kapcsolódó cikkek
- Reklámszakmai képzés indul októberben
- Tovább növekszik a magyarországi online reklámok piaca
- Világelső Edge-útválasztó berendezés
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- Ericcson: optikai hálózat és Triple Play központ Bólyban
- A Microsoft 6 milliárd dollárért megveszi az Aquantive online marketingcéget
- Pszichológiai profilok alapján reklámozna a Google
- Marketing 2.0: üzenetek helyett dialógus
- LinkHáz.hu - ingyenes linkcsere-rendszer!
- 1 millió bázisállomás az Ericssontól