Védett fogyasztók

1999. október 1. 22:38
Fogyasztóvédelemmel is bővül a jövőben a Hírközlési Főfelügyelet profilja. A HíF szerepének tisztázásáról és az erre való felkészülésről tartottak vitafórumot szeptember 23-án, \
Hazánkat az elmúlt években elárasztották a korszerű technikai vívmányok és a különlegesebbnél különlegesebb távközlési szolgáltatások, miközben a magyar lakosság műszaki, jogi és szabályozási ismeretei még mindig Puskás Tivadar korának szintjén állnak. E gondolatokkal Varjú Gyula, a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség főtanácsosa arra akart utalni vitaindítójában, hogy a felhasználók nincsenek (nem is lehetnek) tisztában az egyes eszközök működésével és a szolgáltatások műszaki hátterével, ezért esetleges panasztételkor mintha nem egymás nyelvén beszélne az ügyintéző és az ügyfél.

Persze nem biztos, hogy mindig a fogyasztónak van igaza, de amikor nincs, akkor a műszaki és jogi terminus technicusokban megfogalmazott magyarázatból sem érti, hogy miért. Gyakran panaszkodnak, hogy a távközlési szolgáltató akkor is felszámolja a kapcsolási és beszélgetési díjat, amikor nem is beszélgettek. Ennek oka, hogy a hívó ugyan nem vette fel a kagylót, de vagy az üzenetrögzítő, vagy a fax \

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36