Új marketing- és kommunikációs vezetők az Axelerónál
forrás Prim Online, 2005. január 7. 15:15
Az Axelero Internet 2005. január 1-jétől új vezetőkkel erősíti csapatát.
A marketing vezérigazgató-helyettesi posztot Záprel Zsolt tölti be, aki a cégtől szeptemberben távozott Szalay-Bobrovniczky Kristóf helyére érkezett. A cég új kommunikációs igazgatója pedig Györke Orsolya lett, aki Georgi Georgievet váltja a pozícióban.
Záprel Zsolt (38) fizikus és marketing szakember az elmúlt 12 évet a British American Tobacco kötelékében töltötte, ahol a marketing, a piackutatás és a kereskedelem területén több pozícióban tevékenykedett Magyarországon és külföldön egyaránt. 2004-ben Consumer Dialogue Projekt Vezetőként egy frissen induló projekt kidolgozását és bevezetését irányította. Ezt megelőzően Törökországban dolgozott Márka Vezetői pozícióban, ahol többek között stratégiai, tervezési és jövedelmezőség-kezelési feladatokat látott el. 1999-2003 között a vállalat Kaukázust, Izraelt, Észak- Ciprust és Törökországot magában foglaló régiójának marketing vezetője és stratégiai tanácsadója volt. 1997-1999 között az izraeli Üzleti Információs Vezetői posztot töltötte be, ezt megelőzően pedig a cég magyarországi piackutatási vezetőjeként tevékenykedett.
Györke Orsolya (32) marketing szakközgazdász végzettségű. A szakember korábban a GM Daewoo Central&Eastern Europe-nál dolgozott, ahol 2003-óta regionális marketing kommunikációs manager pozícióban a GM Daewoo közép-kelet-európai kommunikációs stratégiájának meghatározásért valamint a Chevrolet márka piaci bevezetésért és értékesítésért felelt. Feladatai közé tartozott 17 ország kommunikációs aktivitásának irányítása, tervezése, kivitelezése, valamint a kommunikációs, média és PR ügynökségek munkájának irányítása, szakmai felügyelete. Ezt megelőzően 1998-2003 között a Porsche Hungáriánál a SEAT márka marketing vezetőjeként a marketing stratégia tervezését, a kommunikáció irányítását, valamint a reklám-, PR- és média ügynökségek munkájának koordinálását végezte.
Záprel Zsolt (38) fizikus és marketing szakember az elmúlt 12 évet a British American Tobacco kötelékében töltötte, ahol a marketing, a piackutatás és a kereskedelem területén több pozícióban tevékenykedett Magyarországon és külföldön egyaránt. 2004-ben Consumer Dialogue Projekt Vezetőként egy frissen induló projekt kidolgozását és bevezetését irányította. Ezt megelőzően Törökországban dolgozott Márka Vezetői pozícióban, ahol többek között stratégiai, tervezési és jövedelmezőség-kezelési feladatokat látott el. 1999-2003 között a vállalat Kaukázust, Izraelt, Észak- Ciprust és Törökországot magában foglaló régiójának marketing vezetője és stratégiai tanácsadója volt. 1997-1999 között az izraeli Üzleti Információs Vezetői posztot töltötte be, ezt megelőzően pedig a cég magyarországi piackutatási vezetőjeként tevékenykedett.
Györke Orsolya (32) marketing szakközgazdász végzettségű. A szakember korábban a GM Daewoo Central&Eastern Europe-nál dolgozott, ahol 2003-óta regionális marketing kommunikációs manager pozícióban a GM Daewoo közép-kelet-európai kommunikációs stratégiájának meghatározásért valamint a Chevrolet márka piaci bevezetésért és értékesítésért felelt. Feladatai közé tartozott 17 ország kommunikációs aktivitásának irányítása, tervezése, kivitelezése, valamint a kommunikációs, média és PR ügynökségek munkájának irányítása, szakmai felügyelete. Ezt megelőzően 1998-2003 között a Porsche Hungáriánál a SEAT márka marketing vezetőjeként a marketing stratégia tervezését, a kommunikáció irányítását, valamint a reklám-, PR- és média ügynökségek munkájának koordinálását végezte.
Kulcsszavak: Axelero
Kapcsolódó cikkek
- Az Externet extra kedvezménnyel várja a T-Online kirúgott ügyfeleit
- Nyílt levél a megszüntetett T-Online ADSL előfizetésekkel kapcsolatban
- Új lakossági csomagok a T-Online-tól
- Új értékesítési vezérigazgató-helyettes az Axelerónál
- go.hu: online diszkont utazási iroda
- Axelero Marketline - tavaly 18 százalékkal nagyobb forgalom
- Marketline: az elektronikus beszerzési piac fejlődését az iparági megoldások biztosíthatják
- Havidíjas elszámolással értékesít Microsoft-termékeket az Axelero
- "Lakástrend és Design 2005": digitális nappali, vezetékek nélkül
- Axelero Weblapvarázsló: saját weboldal akár 30 perc alatt!