Az iPod felpörgeti a kiegészítők piacát

Kiss Ádám Zoltán, 2005. január 19. 22:04
A tapasztalatok szerint az iPod 2001 októberi bemutatása óta komoly mértékben megmozgatta kiegészítők piacát, ami legalább olyan jövedelmező, mint maga az alapkészülék.

Az iPod meglepetéssel szolgált, mikor kiderült, hogy az Apple teljes bevételének 35 százalékáért felelős. Így egy "játékszer" hozzájárult ahhoz, hogy az Apple története egyik legsikeresebb évét zárja. Az új iPod Shuffle-re megjelenése után egy héttel még mindig egy kizárólag csak egyhónapos szállítási idővel vesznek fel rendeléseket. A fejhallgatók, tokok, autós kiegészítők ezzel egy külön iparággá nőtték ki magukat, melyet sokszor képtelen maga az Apple lefedni, így komoly lehetőséget biztosít más vállalkozásoknak. Az elemzők éppen ezért figyelték fokozott figyelemmel a Mac mini változatának megjelenését, mivel a gép árában sem billentyűzet, sem egér, sem hangszóró, sem monitor nincs benne, így kellő mértékű forgalmazása esetén nagy lendületet adhat a kiegészítők piacának.

Kulcsszavak: Apple zene

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01