Új vállalati menedzsment szoftver a BMC Software-től
forrás Prim Online, 2005. január 25. 19:02
A BMC ma bejelentette a BMC Atrium Configuration Management Database
(CMDB, konfigurációs menedzsment adatbázis) megjelenését. A BMC
Software az első vállalati menedzsment szoftverszállító, amely
célirányosan fejlesztett, ITIL alapú CMDB-t ad ki.
A megoldás az IT Infrastructure Library (ITIL, informatikai követelmény könyvtár) követelmény alapján kínál olyan egységes vállalati CMDB-t, amely biztosítja az adatok következetességét, és leegyszerűsíti a különböző szolgáltatás-menedzsment folyamatok közötti integrációt. Ezzel a gyári felépítésű CMDB-vel a BMC Software nyílt, integrált és rugalmas eszközt kínál, amely lehetővé fogja tenni az ügyfelek számára informatikai környezetük rugalmasabb kezelését, az eszközök életciklusának nyomon követésétől a változáshoz kapcsolódó kockázatkezelésen keresztül az ügyfélszolgálati kérdésekre történő válaszadásig.
A BMC Software elkötelezett az iránt, hogy az alap BSM megoldásait támogató közös technológiák területén jelentős befektetéseket eszközöljön. A BMC Atrium CMDB ezen elkötelezettség támogatásának egyik eleme, és ez az első eszköz, amely a BMC Atrium név alatt jelenik meg. A BMC Atrium nyílt architektúrájú alap, amely lehetővé teszi a BMC Software megoldásai közötti információk megosztását és azok központosított menedzsmentjét. A Business Service Management Routes to Value (üzleti szolgáltatás-menedzsment értékteremtő út) központi infrastruktúráját alkotó BMC Atrium közös adattárat, osztott szolgáltatásmodellt, valamint egységes felhasználói és jelentéskészítő felületeket kínál a BSM gyorsabb elérése érdekében. Az infrastrukturális szolgáltatások ezen közös tárházának kínálatával a BMC Atrium lehetővé teszi a különböző szervezetek számára, hogy jobban kézben tartsák informatikai megoldásaik megvalósítását és folyamatos menedzsmentjét.
A BMC Atrium CMDB egységes, közös információkat biztosít az informatikai környezet konfigurációjáról és elemeinek kapcsolatáról, olyan módon, amelyre az ITIL folyamatok építhetnek – szinergiát teremtve a különböző szolgáltatás-menedzsment funkciók között. Az információk konszolidációja az informatikai környezeten belül jelentős kihívás, amellyel minden szervezetnek szembe kell néznie, elsősorban azért, mert a legtöbb környezet rendkívüli mértékben szétszórt, és általában számos alkalmazás menedzseli – amelyek gyakran különböző szállítók termékei. A BMC Atrium CMDB ezt a kihívást célozza meg, lehetővé téve az ügyfelek számára, hogy kritikus szolgáltatás- és infrastruktúra-menedzsment alkalmazásaikat teljes mértékben integrálják, és leépítsék a funkciók hagyományos silóját, amely gyakran létezik az informatikai szervezetekben, ily módon javítva informatikai környezetük menedzsmentjét. A BMC Software CMDB megközelítését a konkurens megoldásoktól a következő tényezők különböztetik meg:
A BMC Atrium CMDB szabadalmi eljárás alatt álló Reconciliation Engine (egyeztető motor) megoldást tartalmaz, amely lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy különböző adatforrások bemenetét kombinálják, azonosítsák és egyeztessék a különbségeket, és így valódi konfigurációs profilt hozzanak létre.
Ez a termék mind az infrastruktúra, mind pedig a szolgáltatás-menedzsment területén a BMC Software alkalmazásaiba ágyazódik, vagy gyárilag integrációt kínál azokkal, lerövidítve az ügyfelek valódi Business Service Management-re (BSM, üzleti szolgáltatás-menedzsment) történő átállását, és megnövelve a befektetések általános hozamát.
A BMC Software különböző integrációs módszertanokat biztosított, beleértve a kiadott API-k dedikált tárházát, amelyek lehetővé teszik más vállalati alkalmazások integrációját a BMC Atrium CMDB megoldáshoz.
A vállalatok a BMC Atrium CMDB csomagban találtható Remedy Action Request System 6.3 verziójába épített fejlesztőkörnyezet segítségével testreszabhatják azokat a folyamatokat, amelyek a CMDB adatokat használják.
A BMC Software elkötelezett az iránt, hogy az alap BSM megoldásait támogató közös technológiák területén jelentős befektetéseket eszközöljön. A BMC Atrium CMDB ezen elkötelezettség támogatásának egyik eleme, és ez az első eszköz, amely a BMC Atrium név alatt jelenik meg. A BMC Atrium nyílt architektúrájú alap, amely lehetővé teszi a BMC Software megoldásai közötti információk megosztását és azok központosított menedzsmentjét. A Business Service Management Routes to Value (üzleti szolgáltatás-menedzsment értékteremtő út) központi infrastruktúráját alkotó BMC Atrium közös adattárat, osztott szolgáltatásmodellt, valamint egységes felhasználói és jelentéskészítő felületeket kínál a BSM gyorsabb elérése érdekében. Az infrastrukturális szolgáltatások ezen közös tárházának kínálatával a BMC Atrium lehetővé teszi a különböző szervezetek számára, hogy jobban kézben tartsák informatikai megoldásaik megvalósítását és folyamatos menedzsmentjét.
A BMC Atrium CMDB egységes, közös információkat biztosít az informatikai környezet konfigurációjáról és elemeinek kapcsolatáról, olyan módon, amelyre az ITIL folyamatok építhetnek – szinergiát teremtve a különböző szolgáltatás-menedzsment funkciók között. Az információk konszolidációja az informatikai környezeten belül jelentős kihívás, amellyel minden szervezetnek szembe kell néznie, elsősorban azért, mert a legtöbb környezet rendkívüli mértékben szétszórt, és általában számos alkalmazás menedzseli – amelyek gyakran különböző szállítók termékei. A BMC Atrium CMDB ezt a kihívást célozza meg, lehetővé téve az ügyfelek számára, hogy kritikus szolgáltatás- és infrastruktúra-menedzsment alkalmazásaikat teljes mértékben integrálják, és leépítsék a funkciók hagyományos silóját, amely gyakran létezik az informatikai szervezetekben, ily módon javítva informatikai környezetük menedzsmentjét. A BMC Software CMDB megközelítését a konkurens megoldásoktól a következő tényezők különböztetik meg:
A BMC Atrium CMDB szabadalmi eljárás alatt álló Reconciliation Engine (egyeztető motor) megoldást tartalmaz, amely lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy különböző adatforrások bemenetét kombinálják, azonosítsák és egyeztessék a különbségeket, és így valódi konfigurációs profilt hozzanak létre.
Ez a termék mind az infrastruktúra, mind pedig a szolgáltatás-menedzsment területén a BMC Software alkalmazásaiba ágyazódik, vagy gyárilag integrációt kínál azokkal, lerövidítve az ügyfelek valódi Business Service Management-re (BSM, üzleti szolgáltatás-menedzsment) történő átállását, és megnövelve a befektetések általános hozamát.
A BMC Software különböző integrációs módszertanokat biztosított, beleértve a kiadott API-k dedikált tárházát, amelyek lehetővé teszik más vállalati alkalmazások integrációját a BMC Atrium CMDB megoldáshoz.
A vállalatok a BMC Atrium CMDB csomagban találtható Remedy Action Request System 6.3 verziójába épített fejlesztőkörnyezet segítségével testreszabhatják azokat a folyamatokat, amelyek a CMDB adatokat használják.
Kapcsolódó cikkek
- Az Accenture-t építi a Vodafone integrált vállalatirányítási rendszerét
- Megjelent az Adobe LiveCycle Enterprise Suite család
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- Beszerzés - nyíltan
- A kis- és középvállalatok versenyképességéért - workshop és kiállítás
- Microsoft Gold Certified Partner lett a rEVOLUTION
- Üzleti eredmények kkv-knál - HP technológiákkal
- A COBIT legújabb verziója csökkenti az informatikai kockázatokat
- SAP-Cisco csoportmunka megoldások