"Helyi" disztribútort nevezett ki a Juniper Networks
forrás Prim Online, 2005. február 3. 18:30
2005. január 1-jétől a RelNet Kft. végzi a termékek marketingjét, és egyben a magyarországi hivatalos terméktámogató központ is lesz.
"A világpiacon a Juniper Networks kiemelkedően sikeres, a maga részterületein szinte minden szegmensben az első három versenyző között található. Magyarországi jelenléte eddig mégsem volt elég hangsúlyos" - mondta el Dávid András, a RelNet Kft. ügyvezető igazgatója.
A teljes értékesítési folyamatban aktívan közreműködik a BSC Kft., így a termékek Magyarország egyik legsikeresebb disztribútorának teljes viszonteladói hálózata számára azonnal elérhetőek lesznek. A termékhez kapcsolódó szolgáltatásokat a RelNet Kft nyújtja.
"Bár számos helyi referenciával rendelkezünk már, de a piaci részesedésünk még messze nem éri el a kívánatos szintet. Ezért nagyon komoly erőfeszítéseket kívánunk tenni a magyar piacon, hogy megszerezzük a "piacvezetők egyike" titulust. Eddig is komolyan támaszkodtunk stratégiai partnereinkre - mint például az Ericsson, a Siemens vagy a Telindus -, de úgy gondoljuk, hogy a helyi disztribúciós központ létrehozása őket is még eredményesebbé fogja tenni" - mondta el Ingrid Hagen, a Juniper Networks Magyarországért felelős partner menedzsere.
"Magyarországot is elérte a szélessávú Internet kapcsolatok tömeges terjedésének trendje. Ez a hálózatok üzemeltetőit számos kihívás elé állítja. A Juniper kisvállalati megoldásoktól kezdve a terabites eszközökig széles skálán kínál célhardveres eszközöket, amelyek rendkívül magas megbízhatósági szintjükkel tűnnek ki a mezőnyből" - mondta el Dávid András, majd hozzátette: "A biztonság témája régóta napirenden van. De vajon felkészültek-e az üzemeltetők, hogy mit tudnak tenni egy giga-, sőt multi-gigabites gerinchálózattal rendelkező adatközpont védelmére. Ezekre a felhasználási területekre jelenleg nagyon kevés cég kínál elfogadható teljesítményű és árszínvonalú megoldást. A kevesek egyike a Juniper Networks."
- A Business Software Center Kft. (BSC Kft.) 1995-ben kezdte meg tevékenységét mint hivatalos Microsoft OEM disztribútor. A sikereknek köszönhetően 2000-től már a Microsoft licencek és dobozos termékek disztribúciós jogát is megkapta. A képviselt gyártók száma folyamatosan növekszik, mára a BSC Kft. a Microsoft mellett például a Computer Associates, a Corel, a Logitech, a Saitek, a ScanSoft, és az Intenso hivatalos forgalmazója. A 2004-es forgalom meghaladta a 5 milliárd forintot, az alkalmazottak száma pedig a harminc főt.
- A Relnet Technológia Kft. - a teljes egészében magyar tulajdonú - HRP csoport legfiatalabb tagjaként az üzleti kommunikációs hálózatok kialakításához szükséges eszközök és biztonsági megoldások integrálására és terméktámogatására szakosodott disztribútor cég. A HRP csoport összesített árbevétele 2003-ban meghaladta a 20 Mrd forintot, alkalmazottainak száma pedig a százat. A termékkör - az 1991-es cégalapítástól kezdve - fokozatosan terjedt ki a hagyományos informatikai szoftver és hardver eszközöktől a szórakoztatóelektronikáig, illetve a telekommunikációig. Az értékesítést az országos viszonteladói hálózat több mint kétezer tagja végzi, amely gyakorlatilag országos lefedettséget jelent a cégcsoport által képviselt termékek számára.
Kulcsszavak: Juniper Networks
Kapcsolódó cikkek
- Megújított Telindus-Juniper kapcsolat
- Stratégiai partnerségre lépett a Juniper Networks és a Symantec
- Infonetics-dícséret a Junipernek
- A FIFA hálózata Juniper Networks védelem alatt
- Netscreen tűzfalak integrált Kaspersky tartalomszűréssel
- 30 Gbps tűzfalteljesítmény 8RU magas helyen
- Juniper Networks: dinamikus árbevétel és nyereségnövekedés
- Megjelent a Netscreen Screenos 5.3 verzió
- Megjelent a Netscreen ScreenOS 5.3 verzió
- Siemens és Juniper szállítja a Telenor új multiszolgáltatású IP platformját
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.
2024. november 5. 13:27