15%-os növekedést és rekord-árbevételt ért el a SAS
A 2004-es év teljes árbevétele meghaladja az 1,5 milliárd dollárt
Kampánymenedzsment és marketing automatizálási szoftverekkel együtt az ügyfél intelligencia megoldások értékesítésének árbevétele több mint duplájára nőtt a pénzügyi, a kiskereskedelmi és a telekommunikációs területen működő vállalatok ügyfelekért folytatott éles versenyének következtében. Az egészséges szervezeti működést figyelő és kezelő alkalmazások – a tevékenység alapú üzletvitel, a tevékenység alapú költségmegosztás és a teljesítménykezelés –értékesítése több mint harmadával nőtt 2003-hoz képest. A vállalatok jobban kézben szeretnék tartani költségeiket, és ez az igény informatikai vállalatirányítási alkalmazások árbevételét csaknem 30%-kal, a kockázatkezelési alkalmazásokét pedig 20%-kal növelte meg. A SAS kulcsterületei – a korszerű analitika és az adatkezelés – több mint 20%-os árbevétel-növekedést értek el.
Iparág szerinti bontásban továbbra is a pénzintézetek jelentik a legfontosabb bevételi forrást, amely az összes iparág árbevételének 35%-át jelenti. Különösen erőteljes növekedést ért el a vállalat a pénzintézetek (22%), a gyógyszeripar (20%), a közszféra (30%), a telekommunikáció (18%), az energiaipar/közművek (18%) és a kiskereskedelem (9%) terén.
Hosszú múltra visszatekintő nemzetközi jelenlétének köszönhetően a SAS földrajzilag mindenhol erőteljesen növelte árbevételét. A SAS teljes árbevételének 46%-a az amerikai kontinensről, 44%-a az EMEA-régióból (Európa, Közel-Kelet és Afrika), 10%-a Ázsia csendes-óceáni térségéből származik. Az Ázsia csendes-óceáni térségében gyors ütemben növekvő értékesítés 20%-kal növelte e régió árbevételét. Latin-Amerikában is jelentősen, 50%-kal nőtt a teljes árbevétel 2003-hoz képest.
Új üzleteket hozott a vállalatnak a SAS®9 Enterprise Intelligence Platformmal elindított új termékbejelentések sorozata. Ez az új üzleti adatelemző platform lehetővé teszi, hogy a vállalatok az eddiginél jobban kihasználják erőforrásaikat, adataikat és rendszereiket, és több munkatársuknak biztosítsanak hozzáférést a SAS adatkezelési és prediktív analitikai képességeihez. Az adatkinyerés, -átalakítás és -betöltés (ETL), az adatminőség, az adattárházak, az üzleti intelligencia és az analitika terén nyújtott képességei révén ez a platform alapvetően járul hozzá az informatikai beruházások költségének csökkentéséhez. A SAS 2004-ben közel 20 000 helyszínre szállított SAS®9 rendszert.
Ezen a platformon alapult a SAS hét új, továbbfejlesztett alkalmazása: a SAS Financial Intelligence, a SAS Marketing Automation, a SAS Risk Dimensions, a SAS Web Analytics, a SAS Activity-Based Management, a SAS IT Management Solutions és a SAS Supplier Relationship Management. Mint a Forrester Research jelentése megjegyezte, a SAS új marketingautomatizálási megoldása megbonthatja a marketingautomatizálási szoftverek piacának jelenlegi erőviszonyait2. A megoldással elért árbevétel-növekedés igazolja a Forrester véleményét.
A SAS 2004-ben belépett a teljesítménykezelés területére is: termékeivel a döntéshozók pontos és használható képet alkothatnak arról, hogy szervezetük mely részei működnek jól, melyekre kell jobban odafigyelni, és mik a gyengébb teljesítmény okai. A Butler Group szerint ezen a piacon a SAS a legjobb.
Analitikai képességeit iparági tapasztalatával ötvözve a SAS tovább bővítette iparág-specifikus megoldásainak körét többek között a banki szféra, a biztosítás, a kiskereskedelem, a biotechnológia, a telekommunikáció és a gyártás terén. A SAS pénzintézeti részlege olyan konkrét megoldásokat fejlesztett ki, amelyekkel a vállalatok alkalmazkodhatnak az új szabályozási környezethez. A SAS és a Marketmax tovább fokozza fejlesztési tevékenységét a kiskereskedelmi piacon: megoldásaival hatékonyabbá teszi az értékesítést, és gyorsítja a döntéshozatalt.
SAS sajtóközlemény
Kapcsolódó cikkek
- Perből szövetség: SanDisk-Ritek
- Megalakult a D-Link ( Magyarország) Kft.
- Átláthatóságot, jobb kommunikációt ígér a Siemens új vezére
- A Synergon nyerte az MFB üzemeltetéstámogatási pályázatát
- Microsoft Dynamics: minden napra egy új ügyfél
- XAPT: magyar vállalatirányítási siker az USA-ban
- Telekommunikációs cégegyesülések segíthetik a Wall Streetet
- Csökkent a Magyar Telekom saját részvényeinek száma
- Befejeződött a sztrájk a Deutsche Telekomnál
- A Western Digital 1 milliárd dollárért megveszi a Komag alkatrészgyártót
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.