Újdonságokkal jelentkezik a Siemens a CeBIT-en

forrás Prim Online, 2005. február 9. 14:10
A Siemens Communications idén is az infokommunikációs világ egyik legnagyobb seregszemléjének számító CeBIT-kiállításon mutatja be legújabb kommunikációs eszközeit.

A német gyártó öt vadonatúj készüléke között az aktív, sportos életmódot kedvelőktől egészen a 3G technológia megszállottjaiig mindenki megtalálhatja a kedvére valót. Emellett hat új hagyományos hálózaton működő drótnélküli Gigaset-telefon – a legegyszerűbben kezelhetőtől a legfejlettebb technológiával működőig – és egy széleskörű, jövőbemutató fejlesztéseket tartalmazó termékcsomag is színesíti a vállalat idei kínálatát. Előzetesen röviden bemutatjuk az M75 sporttelefont, a Gigaset S35 WLAN-t valamint a DVB-H koncepciókészüléket, amellyel zsebre vághatjuk a multimédiás szórakozást.


Siemens M75

Multimédia minden évszakban: a csepp-, ütés- és porálló M75 kiváló szabadidős telefon. Egyedülálló védelmi rendszere és a benne található szórakoztató funkciók tárháza teszi az aktív életmódot és a környezeti kihívásokat kedvelők tökéletes partnerévé.


Gigaset S35 WLAN


Az új Gigaset S35 WLAN segítségével többé nem kell lemondanunk az internetes telefonhívásokról. Csupán a drótokról. A telefon kiváló beszéd- és hangminőséget biztosít, így a szélessávú telefonálás és az internetes üzenetküldés sem az otthonülőknek, sem pedig az úton lévőknek nem jelenthet gondot ezután.


DVB-H koncepcióeszköz

Világraszóló szórakozás tenyérnyi helyen. A DVB-H (Digital Video Broadcast for Handheld devices) egy hordozható készülékbe rejtett interaktív televízió, információs pult és játék kombinációja. A technológiai újítások élén járó Siemens ezúttal egy mindennel felszerelt, DVB-H vevővel, sztereó hangzással és nagyméretű érintőképernyővel rendelkező koncepciótermékkel rukkolt elő.

Kulcsszavak: CeBIT 2005 Siemens

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával

Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.

2024. november 5. 13:27

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Törj be a digitális élvonalba: Nevezd ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 5. 11:59

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51