Tavaly nyereséges lett a T-Online
MTI Sajtóadatbank, 2005. február 14. 09:19
Az anyavállalatba történő visszalépés előtt nyereséget jelentett 2004. évéről a T-Online: adózott eredménye 300,4 millió euró lett, miután 2003-ban még 37,7 millió eurós vesztesége volt.
A konszern teljes tavalyi mérlegét március 2-án teszi közzé, annyi már tudható, hogy a cég egy részvényre 4 eurócentes osztalékot fizet.
A T-Online-t 2000. április 17-én 27 eurós árfolyamon vezették be a tőzsdére, miután anyavállalata, a Deutsche Telekom internetes üzletét ki akarta szervezni. Tavaly októberben viszont azt jelentették be, hogy a T-Online-t ismét egyesítik anyacégével.
A Deutsche Telekom októberben jelentette be, hogy visszavásárolja a T-Online internetszolgáltató tőzsdén lévő részvényeit. Európa legnagyobb távközlési cége e szerint 2,9 milliárd eurót fizet azért a 26 százalékért, ami nincs a tulajdonában.
A DT 8,99 eurót ajánl a nagyjából másfél millió befektetőnek egy részvényért vagy a részvényeket átcserélhetik DT-papírokra egy később meghatározandó árfolyamon. A T-Online részvények tulajdonosai bírálták a visszavásárlás tervét, érdekvédelmi szervezetük elfogadhatatlannak és elégtelennek minősítette az ajánlatot.
A T-Online-t 2000. április 17-én 27 eurós árfolyamon vezették be a tőzsdére, miután anyavállalata, a Deutsche Telekom internetes üzletét ki akarta szervezni. Tavaly októberben viszont azt jelentették be, hogy a T-Online-t ismét egyesítik anyacégével.
A Deutsche Telekom októberben jelentette be, hogy visszavásárolja a T-Online internetszolgáltató tőzsdén lévő részvényeit. Európa legnagyobb távközlési cége e szerint 2,9 milliárd eurót fizet azért a 26 százalékért, ami nincs a tulajdonában.
A DT 8,99 eurót ajánl a nagyjából másfél millió befektetőnek egy részvényért vagy a részvényeket átcserélhetik DT-papírokra egy később meghatározandó árfolyamon. A T-Online részvények tulajdonosai bírálták a visszavásárlás tervét, érdekvédelmi szervezetük elfogadhatatlannak és elégtelennek minősítette az ajánlatot.
Kulcsszavak: T-Online
Kapcsolódó cikkek
- Handabandázik a T-Online
- T-Online: PR-menedzseri kinevezés
- Multimédiaigazgatóként folytatja pályafutását a T-Online-nál Koltai Péter
- Warner-műsorok a T-Home TV-n és a T-Online tékában
- Szélessáv, T-Home TV, iWiW a T-Online prioritásai között
- Online beszerzési aukció kórházi felszerelésre először Magyarországon
- Ismét T-Nagyi Program
- Növekvő sávszélesség a T-Online Magyarországnál
- Simó György kapta a Dale Carnegie & Associates Inc. Vezetői Minőség Díját
- T-Online Magyarország: tévézés, ahogy mi szeretnénk
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.
2024. november 5. 13:27