Ericsson - új márkanévvel rendelkező platform
forrás Prim Online, 2005. február 16. 14:15
Az Ericsson, új márkanévvel ellátott platform piacra kerülését
jelentette be a Cannes-ban megrendezett 3GSM Világkongresszuson. Az új
megoldás szlogenje „Taking you forward”. A jelmondat üzenete az, hogy
az Ericsson nemcsak a fejlődést meghatározó és elősegítő üzleti
partner, hanem egyben támogató, tanácsadó, proaktív, innovatív és
megbízható is.
A márkanév kommunikációja alapvető fontosságú eszköz az Ericsson stratégiai üzleti céljainak elérése szempontjából. Az új márkanév alatt futó platform, akárcsak a kreatív kifejezés, erőteljes és megkülönböztető, valamint összhangban van a vállalat alapvető értékeivel és munkamódszereivel.
Az új márkanévvel rendelkező platform illusztrálja az Ericsson jövőképét, nevezetesen egy kommunikációra épülő világ első számú vezetőjének lenni. Sikerünk szempontjából létfontosságú a fogyasztók igényeinek megértése, a fogékonyság ezekre az általuk felállított követelményekre, valamint a technológiai vezető szerep fenntartása.
„Az új márkanévvel rendelkező platform az Ericsson identitását tükrözi” – nyilatkozta Pia Gideon, az Ericsson külső és piaci kommunikációért felelős vezetője.
Az új márkanévvel rendelkező platform illusztrálja az Ericsson jövőképét, nevezetesen egy kommunikációra épülő világ első számú vezetőjének lenni. Sikerünk szempontjából létfontosságú a fogyasztók igényeinek megértése, a fogékonyság ezekre az általuk felállított követelményekre, valamint a technológiai vezető szerep fenntartása.
„Az új márkanévvel rendelkező platform az Ericsson identitását tükrözi” – nyilatkozta Pia Gideon, az Ericsson külső és piaci kommunikációért felelős vezetője.
Kapcsolódó cikkek
- MTA és T-Mobile: újabb mobiltársadalom-kutatási kötet
- Ericsson: három lábon állás a stratégia
- Az Ericsson első negyedéve: 27 százalékkal nőtt a profit
- A Synergon beszállna a virtuális mobilszolgáltatásba
- Az Ericsson ajánlatot tett a Tandberg Television felvásárlására
- Az Ericsson norvég tartalomszolgáltatót venne
- Nyáron indul a negyedik cseh mobilszolgáltató, az U:fon
- Ericsson üzleti szolgáltatóközpont Lengyelországban
- Az Ericsson 36,0 milliárd svéd koronás adózás előtti nyereséget jelent a teljes évre
- Az Ericsson véglegesíti a Redback Networks felvásárlását