Magyar nyelvű név- és címadat tisztító megoldás Oracle alapokon
OWB Name&Address
Az OWB Name&Address működésének alapelve, hogy bármilyen szabad szerkezetben beírt nevet és címet elemeire bont szét, és az egyes elemeket a programba épített – magyar nyelvű – referencia szótárak alapján javítja, standardizálja. A nevek tekintetében felismeri és javítja az utóneveket, beceneveket, férjezett neveket, titulusokat, generációs jelzőket, sőt, a név viselőjének nemét. Címek esetében az irányítószám-település, és a közterület jellegének viszonylatában végez javításokat. Emellett lehetőség van egyéb szótárak alkalmazására, és geokód adatbázis illesztésére is. A Name&Address szoftver kötegelt és on-line módon egyaránt alkalmas személynevek és címadatok javítására.
A Name&Address több formában – az OWB amerikai fejlesztőcsapatával folytatott együttműködésnek köszönhetően már az OWB beépített komponenseként is – elérhető. Akinek már van OWB-je (legalább OWB 9i), az különálló szoftverként rendelheti meg az OWB-be integrálható OWB Name&Address-t. Akinek az OWB 9i-nél korábbi verziója van, vagy még nem rendelkezik OWB-vel, azok csomagként vezethetik be az OWB-t és az OWB Name&Address-t. E megoldás előnye, hogy a teljes körű adattisztítási megoldást nyújtó két komponenst alacsonyabb áron kapja meg a felhasználó, mintha külön-külön vásárolná meg azokat.
Egyre gyakoribb igény az adatminőségi problémák megelőzésére való törekvés, amelyre a Name&Address szintén kiválóan alkalmas. A szoftver funkciói nem csak OWB komponensként, hanem Java osztályokként is elérhetőek, azaz könnyedén illeszthető adatrögzítő felületekhez, alkalmazható web service-hez, middleware megoldáshoz, vagy az Oracle Operatív Központi Ügyféltözs (Customer Data Hub) megvalósításokhoz is.
Kapcsolódó cikkek
- Megjelent az Oracle kis- és középvállalatoknak szánt üzleti adatelemzési és adattárházrendszere
- Az SAP beismerte, hogy leányvállalata jogtalanul szerzett információkat az Oracle-től
- Jelentősen javította eredményét az Oracle
- Oracle: Automatikus szinkronizálás és még több mobil platform támogatása
- Jön a 11g: 4 év után az első jelentős Oracle adatbázis-frissítés
- Oracle: új világrekord négymagos és nyolcmagos platformokon
- Az Oracle félmilliárdért felvásárolja az Agile céget
- Új bíró, halasztás az Oracle-SAP perben
- IDC: Az Oracle vezeti a relációs adatbázis-kezelők piacát
- Oracle Application Express 3.0
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.