Ericsson: multimédiás ügyfélkapcsolati központ biztosítótársaságnak

forrás Prim Online, 2005. március 28. 19:26
Az Ericsson Solidus eCare megoldása fontos szerepet játszik egy új, többhelyszínes multimédiás ügyfélkapcsolati központ beindításában Svédország egyik legnagyobb biztosítótársasága, a Folksam részére.
A megoldás rövidebb válaszadási időt és testre szabott támogatást nyújt, valamint megkönnyíti a mobilitás kialakítását és lehetővé teszi a szakértelmen alapuló híváskezelést.

Az Ericsson megoldása a Folksam 1600 ügyfélszolgálati dolgozója számára kínál teljes körül rugalmas kommunikációs lehetőségeket, ezáltal lehetővé téve bármely telefonról vagy bármely helyszínen a vállalati hálózathoz csatlakoztatott, softphone alkalmazással ellátott személyi számítógépről érkező hívások kezelését. A Solidus eCare megoldás az Ericsson MD110 konvergenciás kommunikációs rendszerén működik. Az Ericsson Mobil Mellék megoldása segítségével 400 alkalmazott jut távoli hozzáférési vagy barangolási lehetőséghez. A megoldás a hagyományos alközpontokkal megegyező funkcionalitást nyújt, és a mobilfelhasználók számára teljes körű hozzáférést nyújt a telefonközponti szolgáltatásokhoz, mint például az üzenetrögzítés és hívásátirányítás.

A Folksam Svédország-szerte több mint 60 irodával rendelkezik, amelyek mindegyike része lesz majd az új kapcsolati központnak. Az Ericsson megoldása biztosítja majd a hívásforgalom irodák közötti folyamatos oda-vissza irányítását, az ügyfelek igényeinek és a rendelkezésre álló erőforrásoknak megfelelően.

A megoldás lehetővé teszi a Folksam számára, hogy figyelemmel kísérje a forgalomterhelést, és ennek megfelelően ossza ki az erőforrásokat. A rendszer a Folksam segítségére van a hosszú távú trendek azonosításában és a jövőbeli erőforrások tervezésében is. Az MD110 megoldással történő teljes integráció révén a Solidus eCare a redundancia előnyeit is kínálja, ezáltal biztosítva, hogy az ügyfélszolgálat szerverproblémák esetén is tovább működhet.

Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?

Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.

2024. november 20. 13:24

Karácsony korlátok nélkül

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek. 

2024. november 19. 20:46

A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association

A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.

2024. november 19. 19:27

A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai

A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.

2024. november 15. 19:13

Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot

A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták. 

2024. november 15. 18:00

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01