Amikor a felhasználó mutatja be az Axapta vállalatirányítási rendszert
„Örömmel ajánlom figyelmükbe az XAPT Hungary Kft. rendszerbemutatóját, a Microsoft Business Solutions – Axapta integrált vállalatirányítási szoftverről. Társaságunk a rendszerfejlesztés „szakértőjévé” vált, miután három évet és több tízmillió forintot vesztettünk az először kiválasztott rendszer bevezetésével. A második, sokkal alaposabb előkészítés után hozott döntésünk eredményeire, az AXAPTA működésére már büszkék vagyunk.”
Az XAPT célja az összejövetel megszervezésével az volt, hogy új informatikai rendszert kereső vállalkozások számára lehetőséget biztosítson egy elégedett Axapta ügyfél vállaltirányítási rendszer kiválasztásában, bevezetésében és továbbfejlesztésében szerzett tapasztalatainak megismerésére. A gumiabroncs értékesítéssel foglalkozó nyíregyházi székhelyű MARSO Kft. 14 telephellyel országos hálózatot épített ki, emellett romániai leányvállalatával közép-kelet-európai terjeszkedésbe kezdett. A szakmai nap legfontosabb része volt a MARSO munkatársainak a rendszer számukra legfontosabb részeinek és az egyedi fejlesztéseknek élő bemutatója.
„Nincsenek könnyű helyzetben a magyar kis- és középvállalatok, az európai uniós és keleti verseny egyaránt érezteti a hatását. Azt gondolom, hogy akkor tudnak sikeresek maradni, ha saját szakmájukban kiválóan teljesítenek, s közben az adminisztráció és vállalatirányítás szükséges, ám nehéz feladatát fejlett vállalatirányítási rendszerre és szakértő csapatra bízzák” – mondta dr. Schvarcz Zoltán, az XAPT Hungary Kft. ügyvezető igazgatója. „Az Axapta rendszer az ügyféllel együtt nő, a bevezetés pedig általában együtt jár a vállalati folyamatok elemzésével, újragondolásával, ami a kicsiből közepes kategóriába lépő cégeknél egy megkerülhetetlen feladat, ha versenyképesek szeretnének maradni.”
Az előadók bemutatták az XAPT Hungary közreműködésével megvalósított projekt főbb elemeit, többek között egy interneten feladott partnerrendelés nyomon követését, a webáruház lehetőségeit, mely mind viszonteladó partnerek, mind egyéb ügyfelek számára elérhető, a vezetői információs rendszert, melynek legérdekesebb része az volt, hogy az előadás másfél órája alatt mennyivel növekedett a MARSO árbevétele és profitja. Látható volt, ahogy a Marso egyik partnere az interneten keresztül belép az Axapta rendszerbe, megnézi a központ és a legközelebbi telephelyek árukészletét, értesül a legújabb akciókról, majd felad egy rendelést és megtekinti a korábbi megrendelések várható szállítási határidejét. A rendszer egyúttal elkészíti az aktuális rendelés számláját, és információt ad a ki nem fizetett számlákról. Figyelmet érdemlő része volt az élő bemutatónak az Axapta rendszerben megvalósított „flottakezelés” és „abroncshotel” modul, amelyet a téli-nyári gumiabroncs-cserék ütemezésének, az abroncsok tárolásának támogatására fejlesztettek. Nagy érdeklődéssel figyelték a megjelentek a Marso számára készített fuvarszervezés modult is.
Az XAPT Hungary nem csak a vállalatirányítási rendszer megvalósítását és az adott cég igényeire alakítását vállalja, hanem a GVOP és AVOP pályázati anyag összeállítását, amellyel a beruházás 50%-os EU-s támogatással valósulhat meg – a szakmai nap résztvevői e lehetőségekről is tájékoztatást kaptak.
Az előadások után a meghívott vendégek, a MARSO és az XAPT vezetői és szakemberei kötetlen formában, ebédjüket fogyasztva folytatták a tapasztalatok megosztását és az elképzelések, együttműködési lehetőségek megvitatását.
Sajtóanyag
Kapcsolódó cikkek
- Microsoft Gold Certified Partner lett a rEVOLUTION
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- Számadó újdonságok: virtuális könyvelő és menedzsmentrendszerek
- Kereskedelmi banki ügyvitel Microsoft Dynamics AX-en
- RIS: az első JD Edwards outsourcing szolgáltató Magyarországon
- MS ERP megoldás építőipari és holding vállalatokra
- Axiál - regionális szerepvállalás Infosys támogatással
- Az SAP világszinten piacvezető a vállalati informatikai megoldások területén
- Microsoft online CRM szoftver
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.