Vadmálna boy - gerillamarketing a neten
forrás Prim Online, 2005. április 3. 16:14
A Coca-Cola Magyarország Fanta Vadmálna újra bevezető kampányának
részeként rendhagyó internetes megjelenéseket is használt, amit a Neo
Interactive tervezett és bonyolított.
Szende Attila, a Fanta márkamenedzsere elmondta, hogy a gerillamarketing eszközöket is használó webes kommunikáció pár napos teaser időszakot követő hagyományos internetes kampánnyal indított, amely során a szokásostól játékos módon eltérő bannerek jelentek meg: a hirdetés egy része kilógott a bannerhelyből.
Ezzel együtt elindult egy blog, amelyet Vadmálna boy írt. A blog lett az internetes megjelenés alapja és egyben támogató eszköze a nem internetes megjelenéseknek is. Az internetes jelenlétet tovább erősítették a chat és fórum beszélgetések, ahol Vadmálna boy bekapcsolódott a társalgásokba. Kiegészítésképpen Vadmálna boynak saját Kedvenc linkek oldala, e-mail címe stb. is volt, hiszen épp úgy viselkedett, olyan módon használta az internetet, mint a termék célcsoportjába tartozó netezők.
Az interaktiv kampány eredményeként a blogot több ezren olvasták, több száz visszatérő látogatóval.
Ezzel együtt elindult egy blog, amelyet Vadmálna boy írt. A blog lett az internetes megjelenés alapja és egyben támogató eszköze a nem internetes megjelenéseknek is. Az internetes jelenlétet tovább erősítették a chat és fórum beszélgetések, ahol Vadmálna boy bekapcsolódott a társalgásokba. Kiegészítésképpen Vadmálna boynak saját Kedvenc linkek oldala, e-mail címe stb. is volt, hiszen épp úgy viselkedett, olyan módon használta az internetet, mint a termék célcsoportjába tartozó netezők.
Az interaktiv kampány eredményeként a blogot több ezren olvasták, több száz visszatérő látogatóval.
Kapcsolódó cikkek
- Reklámszakmai képzés indul októberben
- Tovább növekszik a magyarországi online reklámok piaca
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- A Microsoft 6 milliárd dollárért megveszi az Aquantive online marketingcéget
- Pszichológiai profilok alapján reklámozna a Google
- Marketing 2.0: üzenetek helyett dialógus
- LinkHáz.hu - ingyenes linkcsere-rendszer!
- Vita a Vodafone marketingjéről
- A Káoszból kivezető út - a reklám- és médiapiac jövője
- A Google 3,1 milliárd dollárért felvásárolja a DoubleClicket