Vadmálna boy - gerillamarketing a neten

forrás Prim Online, 2005. április 3. 16:14
A Coca-Cola Magyarország Fanta Vadmálna újra bevezető kampányának részeként rendhagyó internetes megjelenéseket is használt, amit a Neo Interactive tervezett és bonyolított.
Szende Attila, a Fanta márkamenedzsere elmondta, hogy a gerillamarketing eszközöket is használó webes kommunikáció pár napos teaser időszakot követő hagyományos internetes kampánnyal indított, amely során a szokásostól játékos módon eltérő bannerek jelentek meg: a hirdetés egy része kilógott a bannerhelyből.

Ezzel együtt elindult egy blog, amelyet Vadmálna boy írt. A blog lett az internetes megjelenés alapja és egyben támogató eszköze a nem internetes megjelenéseknek is. Az internetes jelenlétet tovább erősítették a chat és fórum beszélgetések, ahol Vadmálna boy bekapcsolódott a társalgásokba. Kiegészítésképpen Vadmálna boynak saját Kedvenc linkek oldala, e-mail címe stb. is volt, hiszen épp úgy viselkedett, olyan módon használta az internetet, mint a termék célcsoportjába tartozó netezők.

Az interaktiv kampány eredményeként a blogot több ezren olvasták, több száz visszatérő látogatóval.

Kulcsszavak: NEO Interactive marketing

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01