A MicroStrategy 3 millió dolláros közbeszerzési szerződést kötött
forrás Prim Online, 2005. április 12. 13:07
MicroStrategy Inc., az Üzleti Intelligencia szoftverek világszerte
vezető szállítója ma közzétette, hogy az Európai Gyógyszer Értékelő
Iroda nyílt közbeszerzési eljárás keretében a MicroStrategy Üzleti
Intelligencia platformját választotta a szervezet Üzleti
Intelligencia szabványává. A MicroStrategy szoftvert és szolgáltatást
körülbelül 3 millió dollárra becsülték.
A londoni központú Európai Gyógyszer Értékelő Iroda (EMEA), a köz –és állategészségügy védelmét, támogatását, illetve a gyógyszerek értékelését és felügyeletét látja el az Európai Unió egész területén, a 42 illetékes nemzeti hatóságot felölelő hálózatban.
Több mint 40,000 felhasználó –beleértve a szabályozó és gyógyszerészeti vállalatokat, illetve az egészségügyi szakembereket- elemezheti és ellenőrizheti a gyógyszerek biztonságosságát forgalomba kerülésük előtt és után. A MicroStrategy jelentéskészítési és elemzési alkalmazásai, – mely EudraVigilance adatbázison futnak- lehetővé teszik azokhoz az adatokhoz való hozzáférést, melyek az Oracle® adattárházban rejlenek.
Több mint 40,000 felhasználó –beleértve a szabályozó és gyógyszerészeti vállalatokat, illetve az egészségügyi szakembereket- elemezheti és ellenőrizheti a gyógyszerek biztonságosságát forgalomba kerülésük előtt és után. A MicroStrategy jelentéskészítési és elemzési alkalmazásai, – mely EudraVigilance adatbázison futnak- lehetővé teszik azokhoz az adatokhoz való hozzáférést, melyek az Oracle® adattárházban rejlenek.
Kapcsolódó cikkek
- Microsoft Dynamics: minden napra egy új ügyfél
- XAPT: magyar vállalatirányítási siker az USA-ban
- Telekommunikációs cégegyesülések segíthetik a Wall Streetet
- Csökkent a Magyar Telekom saját részvényeinek száma
- Befejeződött a sztrájk a Deutsche Telekomnál
- A Western Digital 1 milliárd dollárért megveszi a Komag alkatrészgyártót
- A Magyar Telekom rendkívüli közgyűlése döntött a csoport további integrációjáról
- A piacnál gyorsabb ütemben növekszik az Oracle Hungary
- Változott a Magyar Telekom saját részvényeinek száma
- Folyamatos növekedésben az LLP
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.
2024. november 5. 13:27