A Mitsubishi Electric kivonul Európából
MTI Sajtóadatbank, 2005. április 15. 12:40
A Mitsubishi Electric a többi japán mobiltelefon-gyártóhoz hasonlóan kivonul Európából, s bezárja veszteséges érdekeltségeit. A döntés oka a nagy európai cégek, elsősorban a Nokia, illetve a feltörekvő országokban alacsony költséggel dolgozó cégek támasztotta verseny éleződése.
A Mitsubishi Electric, Japán nagyságra ötödik elektronikai vállalata beszünteti Európában a mobiltelefonok értékesítését, a szervizeket azonban megtartja. A cég bezárja a Franciaországban lévő fejlesztő központját, miután 2002-ben már bezárt egy franciaországi gyárat.
Az egyebek mellett ipari robotokat, műholdakat, porszívókat gyártó japán csoport 700 ezer mobiltelefont adott el Európában a márciussal végződött pénzügyi évben, ez teljes értékesítésének 18 százaléka.
A cég a jövőben Japánra és Kínára koncentrál.
Az egyebek mellett ipari robotokat, műholdakat, porszívókat gyártó japán csoport 700 ezer mobiltelefont adott el Európában a márciussal végződött pénzügyi évben, ez teljes értékesítésének 18 százaléka.
A cég a jövőben Japánra és Kínára koncentrál.
Kulcsszavak: Mitsubishi
Kapcsolódó cikkek
- Új képszabvány televíziókhoz
- Új versenytárs a TV-fronton: Mitsubishi lézertévé 2007-től
- Két új folyadékkristályos monitor a NEC-Mitsubishi Display-től
- NEC-Mitsubishi: európai jelenlét és tervek
- NEC-Mitsubishi megjelenítők bécsi bejelentése
- A Mitsubishi két oldalról nézhető LCD-kijelzőt fejlesztett ki mobiltelefonokhoz
- Az első mobiltelefon, amelyik a GoForce 2100-t használja
- Japán, Kína és Dél Korea főszerepet kér az IPv6 terén
- A Comdex LCD monitor újdonságai
- Villámgyors működésű CompactFlash memóriakártya
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.
2024. november 5. 13:27
Cikkgyűjtő
További fontos híreink
legfrissebb cikkei
Lissák Laura készen áll az anyaságra
2024. 11. 05
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
2024. 11. 05